Apple MacBook Pro (Core2Duo/2.2GHz/120GB/SD)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple MacBook Pro (Core2Duo/2.2GHz/120GB/SD) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

ThomKoudstaal 02-12-2009

Goed ding, ik heb hem nu een tijdje en ik kan niet meer zonder. Heerlijk die betrouwbaarheid van apple. Ik heb nog geen problemen gehad.

slomo 01-07-2009

Sinds een jaartje gebruik ik nu in volle tevredenheid de mac-pro. Na 10 jaar Windows-laptops beetje onwennig overgestapt op de Apple. Hij start, vergeleken met mijn vorige laptops, direct op, is snel, mooi en makkelijk in het gebruik. Eerder gemelde opmerkingen dat hij snel heet wordt heb ik (nog) niet meegemaakt. Alle foto/film/tekstbestanden van de oude pc werken zonder probleem op de MAC. Ook de meegeleverde programma's functioneren prima. Kortom, het is zeker de moeite waard om eens een keer buiten de windows-box te kijken.

Lex de Ruiter 28-05-2008

we zijn een paar maanden verder en mijn mening is onveranderd. Sterker nog: de bijgeleverde software voor foto/video/web bewerking is goed doordacht en je boekt er prachtige resultaten mee, tot en met het branden van gelikte DVDs en dat toch eigenlijk kinderlijk eenvoudig.

drvlimmen 15-03-2008

degelijk en mooi afgewerkte laptop.
zeer compleet, fijn formaat als je niet van logge dingen houdt.
wordt wel erg warm, maar de accu gaat lang mee, 4,5 uur!
ik ben nu 2 jaar over op mac, heeeerlijk, geen gehannes met windows meer!!!!

Klaus 10-02-2008

mijn eerste mac, mijn beste laptop (win/mac) ooit!

Dirko1 07-02-2008

Na 20 jaar Windows gebruiker, uiteindelijk door de vele tijdeisende bezigheid om Windows voortdurend bij te stellen, overgeschakeld op Mac. Na een korte gewenningsperiode (enkele uren gebruik) dan beetje bij beetje de Mac ondekt, en inderdaad: Mac is het betere systeem. Niet zozeer de functionalitei is beter (in vergelijking met Vista), maar het is bijna allemaal net iets meer doordacht voor vlug en gemakkelijk gebruik. Mac gebruik geeft een ander plezierig gevoel en is duidelijk veel meer gemaakt voor de consument. De Macbook Pro is een heerlijk apparaat. Het ligt in de hogere prijsklasse, maar de bouw en specificatie en bijgeleverde hoge kwaliteitssoftware maakt het een concurrentiele koop. Sterk aanbevolen, en mijn volgende machines worden ook Apple.

F.Vos 19-01-2008

Ben al meer dan 15 jaar Apple gebruiker. Nooit heeft een Mac mij in de steek gelaten. Nooit heb ik spijt gehad van mijn keuze voor dit merk. Het OS werkt gemakkelijk en intuïtief, aansluiten van een apparaat of verbinding maken met internet is nooit een probleem. Een scherm verlicht door leds ,de verlichte toetsen , de aluminium behuizing, goede en goedkope software en OS 10.5.1. maken het in het kader van de huidige technologische mogelijkheden m.i. een onverslaanbare combinatie in deze prijsklasse. De batterij houdt het met gemak drie tot vier uur uit. Scherm geeft een zeer helder en scherp beeld. De prijs lijkt hoog maar een PC met gelijke specificaties is niet veel goedkoper. Een regelrechte aanrader dus.