Sony Vaio CS31S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sony Vaio CS31S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

bezigbijtje 16-09-2009
Geschreven voor: Sony Vaio CS31S

Na 5 jaar lang een acer te hebben gehad werd het tijd voor een nieuwe laptop.

Ik was meteen dol op deze laptop door hoe het uiterlijk, hij ziet er geweldig uit. De laklaag heeft geen zijden handschoentjes nodig, al ben ik er natuurlijk wel zuinig op. Alleen het toetsenbord vond ik er kwetsbaar uitzien, maar het typt heel prettig.

En niet onbelangrijk hij functioneerd ook prima! Ik weet en snap weinig van alle technische dingen, maar hij werkt prima waarvoor ik hem gebruik. Ook 'zwaardere' programma's voor fotobewerking en bijvoorbeeld matlab voor mijn studie kan ik zonder problemen zelfs naast elkaar mee werken. Films en muziek zijn zeer geschikt voor deze laptop maw het geluid en beeld is geweldig.

En wat ook een grote rol speelde in mijn keuze, hij is heerlijk licht en niet te groot zodat hij gemakkelijk is mee te nemen, maar groot genoeg zodat je er fijn aan kunt werken.

Als ik nog iets negatiefs zou moeten zeggen is het feit dat sony er belachelijk veel troep en advertisements op zet en kost misschien een paar minuten werk maar het is gemakkelijk te verwijderen.
En het laden van de accu kost een dikke 3 uur, maar ik weet niet hoe dit bij andere merken is.

Ik ben gewoon ontzettend blij en tevreden met mijn keuze!