HP X16 HDX X16-1380ED Premium Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP X16 HDX X16-1380ED Premium Notebook PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

Nlz 08-01-2010

Heb deze laptop intussen alweer sinds eind augustus in bezit, en het is een beest van een apparaat! Maakt niet uit of ik Illustrator, AutoCAD en Vectorworks naast elkaar draai, hij blijft gewoon werkbaar.

Het enige wat nog wel eens voor vertraging zorgt is een driver van het geluidsgebeuren, die zorgt dat de processor op 100% blijft hangen. Maar dit komt bij veel meer laptops voor en is met even opnieuw opstarten snel verholpen. Ook de vingerprint-reader werkt erg goed, ik had in eerste instantie zoiets van 'ja dag, wat moet ik daar nou mee?' maar zeker met inloggen is het erg eenvoudig. Ik denk dat ik nog lang plezier van dit speeltje ga hebben, evenals van mijn vorige HP-laptop die na ruim drie jaar een aantal zware programma's niet zo best meer trok, en nu bij mijn broertje nog altijd prima dienst doet om te gamen. Niet te slopen dus die dingen! En zo wel heeft HP een erg goede servicedesk!

aaltje58 28-09-2009

Ruim een week in mijn bezit. Voortreffelijk beeld en geluid. Verlichte toetsen en ziet er afgewerkt en mooi uit.
Werkt fijn.

Spike33 20-09-2009

Zeer fijne en mooi afgewerkte laptop.
Prachtig beeld en zeer goed geluid met Altec Lansing speakers.
Ik vind deze laptop weer een zeer mooi/goed produkt van HP.