Compaq Presario A900ED

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Compaq Presario A900ED op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Peter69 18-09-2009
Geschreven voor: Compaq Presario A900ED

Voor 549 gekocht een jaar geleden bij de Media-markt, ik moest dan wel bijna 2 uur in de rij staan.Sorry hier de relevante informatie; een top laptop, start snel op ,ha dat rijmt en zo werkt ie ook.Alles doet het perfect en je kan er ook heerlijk mee Skypen[webcam met microfoon], met de w-lan ontvang ik overal internet perfect, branden doet ie snel, Vista is ook gebruiksvriendelijk op deze laptop.Kortom ... perfect!

Edvries75 29-05-2008
Geschreven voor: Compaq Presario A900ED

Heb deze laptop nu een week in mijn bezit en ik moet zeggen: TOPAPPARAAT. Alles werkt naar behoren, vooral het draadloos internetten gaat perfect. Netwerkje is zo gemaakt, kind kan de was doen. Is lekker snel door zijn intern geheugen en werkt goed. Qua design vind ik m ook erg mooi. De voor-geinstalleerde meuk van de fabrikant valt heeeel erg mee en heb je er zo af. Ik ben er erg tevreden mee.

Scooby 11-05-2008
Geschreven voor: Compaq Presario A900ED

Mooie lap-top en geweldig scherm. Geluid valt me iets tegen maar wat verwacht je voor die prijs. Wireless is fantastisch. Ik heb redelijk wat laptops gezien in mijn ICT periode maar deze is toch wel bezonder.
Maar ik vind prijs/kwaliteit verhouding van deze laptop er toch echt bovenuit steken. Het enige wat ik wel mis is bluetooth.

Avanila 11-04-2008
Geschreven voor: Compaq Presario A900ED

Gelet op de prijs/kwaliteit is dit echt een topper! De snelheid is uitstekend, zelfs met Vista. Installeren is een peuleschil, is binnen 'n uurtje voor elkaar. De laptop zit degelijk in elkaar, zeker als je 'm vergelijkt met bijv. de Acer laptops. Het geluid is wat minder, maar dat is bij veel laptops zo. Het is echt een alleskunner, alleen zware 3D games erop spelen is niet aan te raden, daar schiet de grafische kaart gewoon voor tekort. Het enige minpunt is het maken van een draadloze verbinding i.c.m. de KPN Experia Box, dit was een ramp. Maar dit ligt absoluut niet aan de laptop maar aan Vista/KPN.

Jelle2008 09-04-2008
Geschreven voor: Compaq Presario A900ED

Zeer mooie lap-top. Heel mooi scherm. Geluid valt me iets tegen maar ben boxen gewend. Vind vormgeving erg mooi en numeriek toetsenbord is erg gemakkelijk.
Heb heel veel laptops bekeken maar ik vind prijs/kwaliteit verhouding van deze laptop er toch echt bovenuit steken.
Computer heeft heel veel mogelijkheden. Ik ben dan ook erg tevereden met mijn aankoop.

Mokumer 31-03-2008
Geschreven voor: Compaq Presario A900ED

Zeer stabiele en mooi vormgegeven notebook, vind alleen het dvd station vrij veel lawaai maken. De ventilator daar integen is weer muisstil. Het beeld is super mooi en het geluid is goed wat je voor een notebook mag verwachten.

Freez 10-02-2008
Geschreven voor: Compaq Presario A900ED

Voor het werr twee van deze laptops gekocht vorige week, en ik ben onder de indruk van deze alleskunners. Werkelijk prachtig beeld, goede Intel core duo processor, W-lan, DVD writer, alles zit er op. Voor deze prijs een aanrader!

viefke 04-02-2008
Geschreven voor: Compaq Presario A900ED

Eindelijk is ie er dan. En ik kan zeggen hij was het wachten waard! Heel mooi en degelijk laptopje. 17 scherm en vista loopt er ook lekker op. Snap al het commetaar op vista echt niet. Voor thuis gebruik is het fijn werken nog geen problemen ermee gehad. Het wijst zich alemaal vanzelf uit. Het is wel waar wat ze zeggen over een nieuwe laptop. Er staat heel veel rommel op die je toch nooit zal gebeuren, maar als je even een hoop uitschakeld heb je daar ook geen last meer van. Tot nu toe ben ik heel gelukkig met mijn nieuwe aanwinst. Ik kan hem echt aanbevelen.