ASUS UX3405MA-PP701W - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ASUS UX3405MA-PP701W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

frique23 26-07-2024

Zeker een goede laptop

Geschreven voor: ASUS UX3405MA-PP701W

Afgelopen periode heb ik deze laptop mogen testen. De laptop voldoet aan de verwachtingen die ik heb bij een laptop. De laptop start snel op (eventueel te ontgrendelen met gezichtsherkenning) en heeft een goede accuduur. Verder is het een fijn formaat, welke makkelijk is voor onderweg. De processor is ruim voldoende voor een gemiddelde laptop gebruiker. Daarnaast vind ik het scherm scherp en mooi qua kleuren. Enige irritatie die ik had bij de laptop waren de vingerafdrukken op de behuizing. Jammer dat deze zo duidelijk zichtbaar zijn.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Accuduur
  • Makkelijk mee te nemen

Minpunten

• Vegen op behuizing

sjtienuh 22-07-2024

Snelle laptop met een mooi scherm

Geschreven voor: ASUS UX3405MA-PP701W

Het is een snelle laptop met een stevige bouwkwaliteit, met een goede accuduur mooi scherm welke helaas erg spiegeld bij zonlicht. De laptop is geschikt voor foto en video rendering en speelt oude spellen vloeiend. Simpele nieuwe spellen zal hij ook zeker draaien. Jammer dat Microsoft ervoor kiest om geen lokaal account meer toe te staan en dat er reclame tijdens de installatie komen voor verschillende diensten.

Pluspunten

• kwaliteit scherm
  • Accuduur
  • Bouwkwaliteit
  • Meegeleverde hoes

Minpunten

• Schittering met zonlicht
  • warmteproductie

ambubob 22-07-2024
Geschreven voor: ASUS UX3405MA-PP701W

Heb deze mogen testen van review.nl en ben erg tevreden over deze laptop. Heeft alle specificaties die ik nodig heb . Start super snel op en heeft prachtig mooi beeld. Kijk dan ook graag series en films . Beeld is super mooi scherp.formaat is ook prima . Makkelijk mee te nemen in mijn rugtas naar mijn werk. Perfecte laptop voor mij