Toshiba Satellite X200-191

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Toshiba Satellite X200-191 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ruud 40 jaar 18-09-2007
Geschreven voor: Toshiba Satellite X200-191

Wat een machine. Eerste indruk: erg mooie vormgeving, supersnel, redelijk groot en zwaar. Het was een hele opgave om alles met Vista in te regelen, vooral communicatie met andere computers in huis. Scherm geeft erg mooie beelden, vooral DVD. Maar voor bijvoorbeeld internetgebruik worden de lettertjes wel erg klein. Is goed te doen, maar is duidelijk anders dan een 1280 pics-scherm. Vooral over het geluid ben ik aangenaam verast. Ik ben geen gamer, maar als je een gamer bent, kan ik me voorstellen dat je van deze X200 erg vrolijk wordt. Mag ook wel voor het geld, maar je krijgt er veel voor terug.
Connectiviteit erg goed: veel mogelijkheden. Touchepad met tweede functie met sneltoetsen is handig. Vingerafdruk-optie: nog niet getest, maar dat vertrouw ik nog niet zo.
Samengevat: erg snel, mooie machine, wat groot en zwaar, hele fijne eerste indruki.