HP Pavilion Media Center dv9645ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion Media Center dv9645ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

mrs Joost 15-10-2008
ben er heel tevreden over.
Heb er wel een extern boxen set bijgekocht.

Alleen doet mijn microfoon het niet.

Arjan1976 18-12-2007
Prima laptop. Installatieprocedure was alleen een drama. Installatie van sofware gebeurt vanaf een partitie, zodat er geen DVD aan te pas zou hoeven te komen. Bij liep het anders en moest de recovery DVD vanuit Roemenie opgestuurd worden. Verder nog niks op aan te merken.

beroerd is anders 14-12-2007
na een hele lange software-opstart-periode kreeg ik de melding dat vista basic i.p.v. vista home geinstalleerd zou gaan worden. Nadat de procedure was afgerond bleek er 'gewoon' Vista Home geinstalleerd te zijn.

Voorts een heerlijke computer, goed duidelijk: 1 die waar voor z'n geld is!!

jeroen2004 08-12-2007
Heb de notebook nu een paar weken.na enkele aanpassingen presteert het erg goed.grafisch erg mooi.dik tevreden met deze notebook.veel waar voor weinig geld.wel belangrijk de updates van Hp te downloaden.

rups70 07-12-2007
Prima laptop.
Accuduur bij normaal gebruik ( internet en af en toe photoshop en dreamweaver gebruikt ) 2,5 uur.
Ik werk met redelijk zware programma`s en dat loopt allemaal soepel.
Webcam prima voor de chatsites.
Even geduld met de eerste installatie maar daarna alleen maar plezier.
Speakers voor een laptop zijn prima hoorbaar.

jaap-d 06-12-2007
Hallo,

Ik heb nu de tweede HP9645 na 10 dagen, van de eerste was de batterij in 4 dagen leeg. Batterij check uitgevoerd met als resultaat dat de accu vervangen moest worden(gehele laptop uiteindelijk) Maandag een nieuwe opgehaald gelijk naar het battrijverbruik gekeken en wederom24% ontlading per dag terwijl hij volledig uit staat. Lang gesproken met HP, en op het laatst kreeg ik het antwoord dat dit normaal was. Ik ben het daar natuurlijk niet mee eens. Mijn vraag ligt nu bij de verkoper wat te doen? Ik hoop hem weer om te kunnen ruilen. Voor een die in elk geval beter met z'n batterij omgaat. Voor de rest een leuke machine, maar de batterij/ energievraag verprutst alles.

J@@P.

willem 1976 22-11-2007
deze labtop nu 2 maanden in bezit
bevalt erg goed
zeer kompleet voor deze prijs!
snelheid dik in orde!
uit te breiden met 2de harde schijf
spellen draaien zeer redelijk op deze labtop eens een hp altijd HP
ook de vingerafdruk scanner heb ik veel gemak van zoals aamelden op websites werkt erg makkelijk geen wachtwoorden meer onthouden

ps: mensen die klagen over geheugen gebruik dat is juist een slimme functie van vista die geheugen gewoon gebruikt en niet doeloos laat zoals xp dat doet

Bertus43 01-11-2007
hele fijne laptop. Installatie duurt inderdaad lang, maar ging wel vlekkeloos. Vergeet niet een backup van je systeem partitie te maken en direct bij windows een update van Visat te doen. Heb al bijna 30 updates geinstalleerd. Zeer tevreden over de snelheid, beeldscherm, prijs /kwaliteit verhouding en vooral over de degelijkheid van het product. In meerdere zaken gevraagd naar voorkeur van verkopers tussen en HP en andere (soms goedkopere) merken. Vooral de degelijkheid en de goede helpdeks van HP hebben bij mij de doorslag gegeven. Accuduur nog niet echt optimaal (ongeveer twee uur en een beetje), maar dit zal nog wel beter worden. Ook de interne componenten (videokaart, brander etc.) zijn van een goede kwaliteit (lees A-merken). Al met al een zeer tevreden gebruiker !!

Kameel30 29-10-2007
Geweldige laptop voor deze prijs, krijg je naar mijn mening echt geen betere voor.

Ik ben aardig lang bezig geweest met de installatie van het hele gebeuren, waarom dat al niet gebruiksklaar is is mij een raadsel. Nu moet je door allerlei wizards ed heen worstelen en vaak opnieuw opstarten voordat je eindelijk is iets kan doen. Het is natuurlijk maar eenmalig, maar toch heb ik mij er erg aan geïrriteerd, er kwam geen einde aan.

plus punten van deze laptop:
- goede videokaart met 128mb eigen geheugen.
- lekker veel werkgeheugen; 2048mb
- flinke harde schijf; 160gb
- helder 17 inch breedbeeld scherm
min puntenvan deze laptop:
- geen bluetooth
- eindeloze installatieprocedure

Ger sch 29-10-2007
Mooie snelle laptop. Alles werkt goed. Alleen jammer dat HP zoveel reclame in de standaardimage zet.

Mooi beeld, mooi geluid voor een laptop.
Mooi design. Goeie laptop voor allerlei doeleinden.