Acer TravelMate 5720-5B2G16Mi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Acer TravelMate 5720-5B2G16Mi op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Jase 02-08-2008

Inmiddels deze laptop dik een week in bezit. Ik heb voor deze gekozen omdat er een duo core processor in zit en een non glare beeldscherm heeft.
Bij het openen van het beeldscherm voel je dat de scharnieren lekker robuust en stevig zijn, dat heb ik bij vele (Acer) laptops wel eens anders gezien.
Toetsenbord is licht gebogen en werkt door de brede 15.4 behuizing erg prettig. Sneltoetsen en scrollbutton zijn handig maar overbodige luxe; je kunt ook zonder.
Connectiviteit is ruim genoeg. Bluetooth en Wireless. Ook een cardreader er in. Hoort thuis op iedere laptop vind ik. Batterij gaat tijdens beetje internetten en documentje typen zeker 2 uur mee. Standaard staat er een hoop overbodige software op, een eenmalige herinstallatie met software naar eigen keuze was voor mij een must. Al met al een leuk ding voor een vrij aardige prijs.