HP HDX18-1080ED Premium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP HDX18-1080ED Premium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

SpiderOne 10-02-2009
Geschreven voor: HP HDX18-1080ED Premium

Review 04-02-2009Deze HDX18-1080 heb ik in November gekocht, toen ik met dit apparaat begon te werken ontstond er een probleem met de Quick Launch Toetsen. Bij gebruik van de toonregeling en de HP Media Smart DVD speler liep de computer vast.
Ook kwam spontaan het venster van de Quick Launch toetsen op het scherm als je aan het internetten was. Na een herinstallatie bleef het probleem, ik heb toen contact opgenomen met HP en deze dachten niet aan een software probleem maar aan een hardware probleem. De computer zonder problemen omgeruild. Dit exemplaar gaf iedere keer een blauw scherm met de mededeling; de computer is hersteld van een ernstige fout. Het probleem van de mediatoetsen was ook bij deze laptop aanwezig, terug naar de winkel daar bleek het derde exemplaar een enorme deuk in het speakerrooster te hebben. Kortom ik kreeg exemplaar 4 (prima service) mee. Ook daar weer het probleem van de media toetsen, maar als je met een ander DVD programma werkte waren er geen problemen dus ik liet het maar zo. Later ontdekte ik dat de televisie tuner in dit apparaat ook niet werkte. Kortom het apparaat is opgehaald door HP en zou 2 weken weg zijn. Op dit moment staat dit apparaat nu een kleine maand in Duitsland en ik begrijp van HP dat het nog wel even kan duren,snelle service van deze jongens. Ter vergelijk in dezelfde periode dat deze gloednieuwe HP voor reparatie weg ging, ging het scherm van de 3 jaar oude Targa van mijn dochter stuk. Deze is door Targa opgehaald en naar Duitsland verzonden en kwam onder garantie gerepareerd welgeteld één week later weer terug. Misschien kan HP hiervan nog iets leren. Alle exemplaren van deze HDX die ik gezien heb inclusief het showroom exemplaar hadden dit probleem met de Quick Launch Toetsen en daarbij ook een zeer slecht afgewerkte kast. Later vertelde de verkoper mij dat de hele partij retour gestuurd was vanwege de slechte kwaliteit. Ik dacht dat HP voor kwaliteit stond maar ik ben er nu achter dat dit staat voor een Hoop Problemen! Trouwens deze HP HDX staat nu al niet meer op de site van HP dat zegt denk ik genoeg over de kwaliteit.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Even een update van mijn review van 4-2-2009. Hp belde dat de reparatie nog wel een paar weken kon gaan duren. Men heeft namelijk geen onderdelen voor deze laptop.
Hoezo service. Mijn ervaring met HP is dat momenteel de software en hardware om maar niet te spreken van de service dik beneden pijl zijn.
Tik maar eens op internet de HP photosmart c7280 in, geen review van mij maar ik heb helaas ook deze printer aangeschaft. Drama met de software en de driver. Een driver die in een netwerk configuratie steeds onterecht roept dat de module voor dubbelzijdig printen niet aanwezig en een zeeeer traaag
werkende HP Digital Monitor, kortom HP, Hoop Problemen

Roger de Man 10-02-2009
Geschreven voor: HP HDX18-1080ED Premium

Ik heb hem nu een aantal maanden in bezit.
Het is een mooi notebook.
Groot beeldscherm, super geluid. In begin wat problemen gehad met de tvtuner, maar de medewerkers van de helpdesk zijn altijd vriendelijk en behulpzaam en hebben dit probleem opgelost.

FoBo 30-01-2009
Geschreven voor: HP HDX18-1080ED Premium

heb hem een paar dagen en tot nu toe niets dan lof. Alles werkt soepel, het scherm is geweldig en het toetsenbord tikt lekker weg. Tot op heden nog geen slechte dingen kunnen ontdekken. en dat alles voor een leuk prijsje!

Jockular 17-01-2009
Geschreven voor: HP HDX18-1080ED Premium

Prachtig beeld, perfect geluid maar wat een slechte kast. Stukken plastic sluiten niet aan, toetsenbord gaat op en neer in de buurt van het numerieke deel, met de pols op de rand leunen tijdens muis-gebruik geeft kraakgeluiden.... Mijn 3 jaar oude Asus lijkt wel een tank vergeleken bij deze laptop.