Dell Studio 17 (n0473504)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dell Studio 17 (n0473504) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

josweltings 17-04-2009
Geschreven voor: Dell Studio 17 (n0473504)

Nu een maand in bezit. Ben het met de vorige spreker helemaal eens. Het geluid is inderdaad redelijk. Met een paar goede oordopjes is het geluid subliem.

janch 16-04-2009
Geschreven voor: Dell Studio 17 (n0473504)

Ik heb deze laptop een paar dagen in huis en ben zeer tevreden. De installatie ging heel soepel en ik ben daarbij geen problemen tegengekomen. Hij helpt je gelijk een verbinding tot stand te brengen met Internet. Binnen 10 minuten na het uitpakken was ik al aan het surfen.

Een Image Restore CD wordt bijgeleverd voor het geval dat het systeem later nog eens opnieuw moet worden geïnstalleerd.

Het scherm (WLED) is mooi helder en geeft een scherp beeld. De inkijkhoeken zijn zeer ruim, zowel horizontaal als vertikaal. Je kunt makkelijk met 3 mensen achter dit scherm zitten zonder dat ze hun nek moeten verdraaien om geen vaag beeld te zien.

Geluid vind ik goed. Het is natuurlijk geen soundblaster, het blijft tenslotte maar een laptop, maar CD'tjes zijn goed te beluisteren. Bij mijn beoordeling van het geluid vergelijk ik daarom met wat ik zoal in de loop der tijden van laptops heb gehoord.

De snelheid vind ik lastig te beoordelen. Ik draai er geen spelletjes op maar surfen ed. gaat heel vlot.

De vormgeving is mooi strak (mja, hoe kan het ook anders bij een laptop). Toch ziet hij er heel fraai uit met de zilveren rand en ditto voorstuk om de muis te bedienen. Het scrollen gaat ook heel prettig maar ik zal toch hoofdzakelijk de gelijk bijbestelde usb muis gebruiken. De toetsen vind ik prettig aanvoelen. Voor de buitenkant hebben we de kleur midnight blue gekozen. Heel fraai!