Acer Aspire 5740G-434G64MN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire 5740G-434G64MN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Wietse1967 16-02-2010
Geschreven voor: Acer Aspire 5740G-434G64MN

Zeer fijne laptop met alle mogelijkheden die je maar kunt wensen.
De prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend!

Een mooie vormgeving met een lekker toetsenbord.
De kleuren zijn bovenkant: gemstone blue, onderkant zwart en rond het toetsenbord antracietgrijs,

Een snelle i5 processor en een behoorlijk snelle ATI HD 5470 videokaart en meer dan genoeg geheugen voor alle toepassingen die je maar wensen kunt.

Bluetooth mist inderdaad maar dat is op te lossen met een klein dongeltje dus is geen groot probleem.

De accu duur is prima je kunt er zeker een paar uur gewoon mee internetten en filmpjes bekijken.
Mocht dit niet voldoende zijn dan is via eBay een accu te koop met dubbele capaciteit voor ongeveer €40,00.

Dus al met al een prima Acer voor een uitstekende prijs.

kameel30 31-01-2010
Geschreven voor: Acer Aspire 5740G-434G64MN

Mijn vorige laptop (hp paviljon 9500) heeft het begeven, het repareren ervan was zo schandalig duur wegens het standaard reparatietarief vsn hp. Zodoende ging ik op zoek naar een ander merk.

Deze Acer heeft alles in huis en de prijs-kwaliteitsverhouding is ongekend! specificaties spreken voor zich. Wat ik wel mis is ingebouwd bluetooth, ik snap niet waarom ze dat er niet standaard in plaatsen in een splinternieuw model, kost praktisch niks! Scherm is mooi helder, hij werkt lekker stil en windows 7 werkt goed.