Acer Aspire Timeline 1825PT-734G32N

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire Timeline 1825PT-734G32N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Surfer01 24-11-2010

Ik heb de Acer nu een paar weken in mijn bezit en ben daar zeer tevreden over. Beeldkwaliteit is goed, geluid is goed, snelheid om mee te werken is ook goed wat te danken is aan de Intell chip en 4 GB geheugen. Ik heb de Acer uitgekozen vanwege zijn tablet mogelijkheden. Het touchscreen werkt prima en reageert goed op de aanraking met vinger. Tot mijn verbazing zat er echter geen Stylus pen in de doos. Schande als je een apparaat van 750- Euro koopt. Pas op!! Het scherm in combinatie met een pen werkt alleen met een zogenaamde Capacitive Pen. Ik heb aan Acer in het begin een vraag gesteld hoe ik kon werken met een pen en welke ik moest aanschaffen. Ik wacht nu nog op een antwoord. Zeer slechte after sales van Acer dus!!!!!