HP dv6 Pavilion dv6-3130sd Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP dv6 Pavilion dv6-3130sd Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

I-Know 25-05-2011

Had mijn oude laptops verkocht, en vervolgens ben ik op zoek gegaan naar een twee nieuwe laptops!
Dat viel niet mee, want tussen de € 400 en €500 per laptop wel voldoende.
En is een overvloed aan keuzes, je ben snel geneigd om als eerste naar de snelste processor te kijken en vervolgens naar de rest.
Dat heb ik geweten, want ik had er twee met een Intel i3 en deze veroorzaakte door hun warmte afgifte nogal wat lawaai wat ik zelf heel irritant vind is een stille omgeving als ik dan zo’n fan hoor gieren.

Deze is de goedkoopste is de DV6 serie van HP, maar oh wat is die mooi tot in de details werkelijk al een genot om naar te kijken ook al staat hij uit! Ik was in één oog opslag verliefd op deze laptop.
En omdat ik niet kon kiezen tussen de Samsung NP-R730-JB06NL die als voordeel een 17” scherm heeft en er gewoon ook zeer gelikt uitziet, heb ik ze beiden gekocht.
Maar even terug naar deze HP.

• Hij is stil
• Beeldkwaliteit is prachtig
• Webcam is zeer scherp
• Design is top der toppen, echt een kwijl momentje!
• Accu is voorzien van status indicator
• esata aansluiting
• t/m 2 juni gratis printer bij Dixons en Dynabyte
• Duurzaam door de zeer goede afwerking

Levering ging zeker niet vlekkeloos, laptop was ergens blijven hangen tussen distribiteur en TNT
Dus i.p.v. voor 22:00 besteld de volgende dag in huis, werd hij nu 6 dagen later bezorgd.
En dit geheel buiten mij schuld om, koste mij dit heel veel tijd om alsnog mijn laptop te krijgen.
Is dus duidelijk puntje om aan te werken bij Dixons, want klant is koning die laat je niet in het ongewisse, behandel je zeker niet als de dader. Een hoop papier rompslomp en telefoon verkeer is het toch nog goed gekomen, maar echt een goed gevoel heb ik er niet aan overgehouden, had toch op zijn minst wel een nette excuusbrief verwacht, of een extra muis voor al deze narigheid, maar helaas niets van dit alles.
Echt jammer, had meer verwacht vooral als je twee laptops aanschaft.

Maar buiten deze vervelende ervaring om, ben ik heel erg blij met deze laptops.

Echt een aanrader!