Samsung MC28H5015AK - Reviews

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung MC28H5015AK op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Linda 24-09-2024

Perfecte combi-magnetron!

Geschreven voor: Samsung MC28H5015AK

Ik heb deze combi-magnetron van Samsung gekocht omdat onze vorige combi-magnetron na 16 jaar stuk was gegaan. Die was ook van Samsung en bijna hetzelfde als deze en we zijn altijd heel tevreden geweest.
We hebben deze meteen uitgetest en alles doet het goed.
Hij werkt precies zoals we verwachtten en hoopten.

Op onze vorige combi-magnetron was een 'fast' stand waarbij de oven heel erg snel voorverwarmt, in die stand gaan de oven en grill tegelijk aan, en die stand gebruikte ik vaak om broodjes met gesmolten kaas te maken. Ik dacht dat die stand niet op deze oven zat en dat vond ik jammer. Maar hij zit er toch wel op! Als je de oven aanzet, gaat hij eerst automatisch op deze stand en als de oven op de gewenste temperatuur is klinkt er een geluidsignaal zodat je bv je ovengerecht er in kan doen en doet de oven het verder gewoon zonder de grill.
Dus helemaal perfect!! Ik ben er erg blij mee

Pluspunten

• gemakkelijk te bedienen
  • werkt goed
  • oven voorverwarmen gaat supersnel
  • binnengrootte heel gunstig tov buitengrootte
  • er pas gemakkelijk een pizza in

Mw C van E 29-08-2020
  • Product gekregen

mooi design

Geschreven voor: Samsung MC28H5015AK

Ik vind hem er heel mooi uitzien, magnetron doet het goed, maar oven is waardeloos, temperatuur gaat maar tot 200 graden, maar betwijfel of dat wel klopt, baquette`s uit de diepvries zijn horen na 10 minuten klaar te zijn, maar zijn dan van binnen nog steeds ijskoud, zelfde met muffins, moeten na 16 minuten goed zijn, maar na 25 minuten storten ze nog in.

Pluspunten

• ziet er mooi uit
  • magnetron doet het goed

Minpunten

• oven is waardeloos
  • geen handleiding erbij.