JVC UX-G46

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC UX-G46 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

hansh1 04-03-2008
Geschreven voor: JVC UX-G46

Mooie set en redelijk geluid. Mooie display.MP3 aansluiting via quick link en usb.
Minpunt:Je kan alleen met de afstandbediening naar een andere voorgeprogrammeerde zender van de radio.
De afstandsbediening is druk en wel erg kleine knopjes.

Rene Paulus 05-01-2008
Geschreven voor: JVC UX-G46

Vandaag heb ik dit setje gekocht voor in de huiskamer. Hij is klein, compact. Toch een behoorlijk geluid wat eruit komt: valt me 200% mee. Sterker, zelfs heel goed ! Goeie punten: Bass en treble zijn te regelen, USB-aansluiting, aansluiting voor je Mp3-speler, kwaliteit geluid, makkelijke bediening. De afstandsbediening doet wat druk aan en het is even zoeken naar de juiste knoppen, maar dat zal wellicht wennen. Het gaat er in de 1e plaats om, dat de muziek goed uit die boxen komt. En dat doet ie ook ! Verder vind ik 'm er strak uitzien. Ik ben er tot op heden zeer tevreden mee !