Philips Streamium WAC3500D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Streamium WAC3500D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

GobbelKalou 29-07-2013
Geschreven voor: Philips Streamium WAC3500D

Erg prettig apparaat voor mij. Mooi geluid en grote harde schijf. Heb hem nu 3,5 jaar en helaas is hij stukgegaan. En niet meer te repareren omdat de onderdelen niet meer leverbaar zijn. Terwijl het apparaat dus nog wel gewoon te koop is. Dat vind ik slechte service van Philips.

Papim 10-12-2012
Geschreven voor: Philips Streamium WAC3500D

Mooi uitgevoerd product met goed geluid en voor mijn doel prima mogelijkheden. M.n. de grote harde schijf. Wat erg teleurstellend is, is dat de CD-speler het plotseling min of meer begaf. CD's afspelen is inmiddels onmogelijk geworden. Blijkbaar ook niet te repareren (volgens mijn dealer). Probeer nu een nieuw of ander (vervangend) apparaat te krijgen op basis van de garantie, maar ook dat levert problemen op.

EBenn 18-01-2012
Geschreven voor: Philips Streamium WAC3500D

Ik was aanvankelijk erg blij met deze WAC3500, grote harde schijf en goed geluid. Na enkele maanden begonnen echter de kuren (haperingen, storingen in opname cd's, uitvallen van het apparaat). Nu, na 3 jaar (!) is het apparaat kapot. Ik lees in diverse reviews dat mensen exact hetzelfde is overkomen. Echt een zware onvoldoende voor de duurzaamheid die Philips levert. Voor mij is Philips gedegradeert tot een B-merk.

Jaapkampen 04-05-2012

Helemaal eens!
2 jaar geleden overkwam me hetzelfde met de Wac3500. Totaal geen leven in het product te krijgen.
Ik heb het apparaat ter reparatie aangeboden. Kosten: 100 EUR. Helaas werkte de iPod aansluiting niet meer, maar kon daar wel mee leven, de rest werkte weer.
Nu (ben net terug van een paar daagjes vakantie en had het apparaat uitgeschakeld) komt er slechts een flauw knipperend geel lampje met de on/off knop.
Ben niet van plan om het opnieuw te laten repareren. Voor mij heeft Philips ook afgedaan, gezien de reviews op ook andere producten.

Richardc79 23-07-2008
Geschreven voor: Philips Streamium WAC3500D

Prima apparaat. geluidskwaliteit is super. Ook ik heb direct de firmware upgrade gedaan, anders heb je niet de internetradio optie. (had versie 1.03 en zit nu op versie 1.11)

Heb de wireless lan nog niet geprobeerd omdat ik hem nu gewoon met een kabeltje aan mijn router heb zitten. (hij staat slechts een 50 cm van mijn router vandaan, dus dat was het eenvoudigste) Dus dat moet ik nog uittesten.

Tot op heden erg tevreden en ik ben ook zeker verbaast door de goede geluidskwaliteit van het apparaat.

Enig minpuntje vind ik het schermpje. Dat had wel een stuk groter mogen zijn.

Voor de rest super.

ArjanNL 23-06-2008
Geschreven voor: Philips Streamium WAC3500D

Super radio, prachtig geluid en ziet er zeer mooi uit. 's Ochtends word ik wakker met deze radio, en 's avonds ga ik er mee slapen. Wi-Fi werkt echt super, zeer makkelijk aan te sluiten en te verbinden, kan zeker iedereen. 80gb niet vol te krijgen, maar gaat wel hard als je veel opneemt van radio. Internet radio instellen is wel een heel gedoe, maar staat wel vrij duidelijk op de site. Zeker een aanrader! (1 week in bezit)

RGK 11-06-2008
Geschreven voor: Philips Streamium WAC3500D

ik heb deze radio gekocht speciaal voor de wifi aansluiting.
Mij is het niet gelukt om deze aan de praat te krijgen. Ik heb en IT specialist ingehuurd, ook deze is het niet gelukt een kopeling te leggen tussen mijn draadloos netwerk en de radio.
De vaste verbindig is wel gelukt.
Ik vind de beschrijving van de wifi erg ingewikkeld.
De rest werkt perfect

stb 27-12-2007
Geschreven voor: Philips Streamium WAC3500D

Mooi apparaat. werkt super. eenvoudige bediening / installatie. binnen 2 minuten werkt het !
I-pod dockingstation is handig. 80G harde schijf is ruim voldoende.
Alleen geluidskwaliteit valt tegen.

aklasse 14-12-2007
Geschreven voor: Philips Streamium WAC3500D

Ontzettend mooi apparaat 80 gb harddisc werkt echt geweldig super is trouwens niet vol te krijgen.
Overzetten gewone cd´s gaat supersnel en ongelofelijk maar waar de tekst komt er ook nog bij.
Het scherm is gelijk aan dat van een i-pod zeer overzichtelijk en duidelijk.
Streaming tussen de pc en musiccenter is kinderspel hoeft ook niet perse draadloos te zijn.
Je zet je mp song aan en je hoort hem op je musiccenter je kunt hem dan eventueel ook meteen overzetten.
Zit ook een hele mooi blauwe verlichting op is toch wel een sieraad in huis.
Geluid is ongelofelijk goed mooie bas echt een mooi vol geluid zeer zeker voldoende voor woonkamer.
Ideaal bij feestje is dat je hem gewoon kan laten afspelen komt geen eind aan.