LG FA163

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG FA163 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

LennartR 22-12-2011
Geschreven voor: LG FA163

Geweldig geluid.. Verbazingwekkend, bass nog apart in te stellen door "XDDS PLUS" in te schakelen. Kan aardig wat geluid aan, max is volume 40 en t/m 35 doet hij het perfect, maar op maximaal wordt je haast weggeblazen! Zeker een aanrader, de prijs is te weinig voor zo'n geweldig apparaat, ik gebruik hem specifiek voor de computer!

artificial 09-01-2011
Geschreven voor: LG FA163

Deze set voor ons zoontje gekocht. Doorslaggevend was de aanwezigheid van een iPod dock om muziek via ipod af te spelen. Dit werkt absoluut fantastisch; Nieuwe en oude iPods en iPhones worden probleemloos herkend en zijn perfect aan te sturen met de afstandsbediening. Nog steeds sta ik versteld van de geluidskwaliteit van dit apparaat, zeker gezien de prijs. En ik ben daar best kritisch over. In de winkel overtrof dit apparaat alle soortgelijke sets van bekende merken. Het geluid blijft ook bij een wat hoger volume mooi helder en strak en heeft een goede basweergave. Wel even spelen met de juiste equalizer instelling.
Deze set bevalt zo goed dat onze dochter voor haar verjaardag er ook één krijgt!

nickyph 12-12-2010
Geschreven voor: LG FA163

Wij waren op zoek naar een set met in ieder geval een ipod dock, cd speler en tuner. Wij wilden hier niet meer dan €200,00 aan uitgeven. Dan is de keuze beperkt. Na wat geluisterd te hebben in de winkel, kwam deze het beste uit de bus en ook ruim binnen ons budget. Ok het is geen B&O (die we eerst hadden, maar kapot was), maar deze set voldoet aan de prijs / kwaliteitsverwachtingen. Een duidelijke gebruiksaanwijzing, dus makkelijk in te stellen. Fijn dat er een afstandsbediening bij zit, daar de buitenkant door het gekozen materiaal snel vingers vertoont. Binnen deze prijsklasse zeker een aanrader.

lichtstrijder 21-11-2009
Geschreven voor: LG FA163

Ik was op zoek naar een betaalbare audio set,En in de winkel viel mijn oog op de lg fa 163...Ik zag 2 x 80 watt en heb mij daar door laten verlijden,Zonder het is te beluisteren (Ja zeker dom).
De doos was loodzwaar dus ik dacht dat het geluid ook enorm goed zou zijn.. NIET DUS"" Het geluid was onwaarschijnlijk belabbert,blikkerig en het leek of er totaal GEEN bass in zat,Iets waar ik juist zo op gesteld ben...
Ben hem gaan ruilen,En de hoofdverkoper vertelde mij dat het aantal watts er nauwelijks toe doen...
Ben nu in het bezit van een ... Japan blijkt toch meer ervaring te hebben dan onze Koreaanse vrienden...
Advies ,Laat de lg fa 163 maar op de plank staan...

MakZey 14-02-2012

Euh.. dat vind ik een beetje raar. ik ben nu ongeveer 2 jaar in het bezit van deze radio. en de boxen zijn zo hard met zo'n goede bass dat als ik hem volop zet de bank beneden trilt (radio staat boven) dus ik denk dat jij er dan andere boxjes aan hebt zitten dan ik.

pejramakers 12-11-2009
Geschreven voor: LG FA163

Deze set is makkelijk in de bediening, heeft voldoende instelmogelijkheden en is in zijn prijsklasse een goede aanbieding. Het geluid kun je natuurlijk niet vergelijken met veel duurdere setjes en in eerste instantie klinken de luidsprekers wat blikkerig; na wat te hebben gespeeld met de instellingen krijg je er echter een prima geluidje uit. Voor in de huiskamer (en veeleisende luisteraars) misschien niet goed genoeg, maar voor op een slaapkamer/studeerkamer echt prima. De prijs/kwaliteitsverhouding is goed. Ik heb er in ieder geval geen spijt van!

eherse 22-02-2009
Geschreven voor: LG FA163

Leuk setje met een goede geluidskwaliteit.
De basweergave is goed maar gaat niet heel laag. Er is keuze uit een aantal vaste equalizer standen.
Hierdoor kan het wat lastiger zijn om de ideale klank te krijgen.
De ipod kan bovenop het apparaat geplaatst worden en is dan ook te bedienen via de afstandsbediening.
De accu van de ipod kan dan ook opgeladen worden.
Het is ook mogelijk om een audio-cd te rippen.
Als je bijv. een geheugenstick plaatst in de usb poort dan wordt alles keurig omgezet in mp3.
De radiotuner is niet zo gevoelig maar als je gebruikt maakt van de kabel heb je hier weinig hinder van.
Prijs kwaliteit verhouding is gewoon goed.

Jeroen87 09-10-2008
Geschreven voor: LG FA163

Dit is echt een top setje. Ik heb hem zelf in de woonkamer staan en mijn maximale budget was echt 200E. Hij heeft echt goed geluid en voorziet de hele woonkamer(35m2) met geluid en blijft ook scherp als je hem harder zet. Ik geef geen 10en maar mogelijkheden is echt top hij kan echt alles: Ipod, CD, Mp3, USb, door de portable ook op tv, dvd en laptop, aan te sluiten. Hij ziet er gelikt uit en staat goed in de woonkamer. Het enige min puntje aan deze set is dat je geen nummer kan selectoren noch door het apparaat nog op de AB.
Conclusie dit is echt een aanrader als je een goed setje voor een betaalbare prijs zoekt.

Tommot 13-08-2008
Geschreven voor: LG FA163

Al in de winkel viel het geluid op t.o.v. de andere, ook veel duurdere, microsets.
Een heel goed geluid voor een apparaat uit deze prijsklasse.
Gekocht om mee te nemen op vakantie maar voldoet evt. thuis ook.
In eerste instantie huiverig voor het merk LG maar ben nu , in ieder geval voor dit apparaat, enthousiast geworden.
De technische componenten die LG voor dit apparaat heeft gebruikt zijn niet normaal voor deze prijsklasse ( 200 euro ) en verwacht je eerder in een prijsklasse die 2 x zo hoog ligt.
Betrouwbaarheid moet nog blijken.
Het heeft een ( ruime ) kamervullend geluid met voldoende hoge , midden en lage tonen via de 3-weg basreflect boxen
Het enige minpunt is de vastgestelde equalizer instellingen. Het zelf kunnen instellen van de hoge en lage tonen is uiteindelijk toch het prettigste omdat je dan precies je eigen smaak kunt instellen.