Samsung T22A300

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung T22A300 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

martinb1961 17-03-2012
Geschreven voor: Samsung T22A300

gekocht bij albert heijn voor 159 euro voor mijn dochter haar slaapkamer.
ik wilde graag een HD scherm met dvb T/C om aan te sluiten bij CAIWAY.
viel niet mee om hem de kanalen op te laten zoeken eerst pakte hij alleen de DVB/T uitgezonde kanalen die er niet al te best uit zagen.
ik kon bij het instellen kiezen uit ziggo, UPC, en ander.
omdat ik caiway heb ging ik naar ander
en daarom lukte het maar niet. en dacht dat ik een miskoop had en gewoon weer met een apart kastje moest gaan werken en de DVB C gewoon niet erop kon krijgen.
maar toen ik naar ziggo ging en daar de caiway gegevens invoerde lukte het gelukkig allemaal wel en ben nu zeer tevreden, prachtig beeld en veel instel mogenlijkheden. geen geld voor deze tv.

fvroij 03-03-2012
Geschreven voor: Samsung T22A300

Deze monitor aangeschaft als televisie op de slaapkamer. Een mooie strakke monitor met een zwarte
rand. Heeft bevestigingsmogelijkheden voor wandbevestiging.

Heb een Ziggo-module gemonteerd en digitale tv was snel een feit, geen problemen hiermee ondervonden.
(Monitor staat niet geregistreerd als Ziggo-certified)

Alle functionaliteit die je op tv verwacht zit hier ook bij: Teletekst, afstandbediening, 2x HDMI-poorten
en 1x USB-poort. Verder vele mogelijkheden omtrent
instellingen over beeld, geluid.

Kan geen ervaring delen over pc-kwaliteit omdat ik hemt daar niet voor gebruik of aangesloten heb.

Enige nadeel tot nu toe: Er zit geen echte aan-uit schakelaar op. Heb je als monitor ook niet nodig aangezien de pc hem uitschakelt als de pc uit staat.