LG 22MP56HQ

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG 22MP56HQ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

el mourabbi 03-02-2015
Geschreven voor: LG 22MP56HQ

Redelijk geprijsde, strak uitziendee monitor met en prima beeld! Ideaal dat je het beeldscherm kan kantelen.

Niets te klagen over dit beeldscherm!

thuiswerker 02-12-2014
Geschreven voor: LG 22MP56HQ

Mooi beeld door ips scherm.
Heb deze monitor als tweede scherm op mijn laptop voor thuiswerk.
Kleur past goed bij het probook notebook.
Beeld instellingen (resoltie) zijn pas goed in te stellen na het laden van de bijgelevede driver.
Knopjes iets lastig te gebruiken doordat ze achter het paneel zitten. Kwestie van gewenning ...

Mars1304 22-11-2014
Geschreven voor: LG 22MP56HQ

mooie monitor van 21,5 inch,we hadden een Medion van 19 inch,maar die had maar een resolutie van 1440x800!
Deze is full hd met een ips scherm!
een heel mooi beeld en deze is ook veel energiezuiniger!
Gekocht bij Coolbleu voor €99,- incl verzenden.
mooie prijs voor deze monitor
heel tevreden met deze monitor!

Mickey Fan 06-09-2014
Geschreven voor: LG 22MP56HQ

Vergeleken met onze oude monitor (niet-LED, niet-IPS) een enorm verschil in helderheid. Komt, volgens de verkoper, door de IPS technologie. Makkelijk te bedienen menu's (hoewel je ze niet vaak nodig hebt). Moesten in het begin wel even het beeld wat verschuiven (links-rechts, naar boven-naar beneden) omdat de randjes ervan afvielen. Ondanks dat Windows 7 het model van het beeldscherm correct herkende. Verder mooie zilveren sierrand om het scherm. We hebben er twee naast elkaar staan, en het oogt mooi. Let op: er zitten geen luidsprekers in (hadden wij pas in de gaten toen ze thuis stonden...). We hebben we ongeveer 120 euro voor betaald (per stuk) en vinden het een goede prijs-kwaliteit verhouding gegeven de vele uren dat we achter de computer doorbrengen.