iiyama ProLite E2002WS-B1 Black

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de iiyama ProLite E2002WS-B1 Black op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Eveline W 09-07-2009

Wij hebben nu ongeveer 3 weken dit scherm. Erg tevreden. Mooi breed beeld, paste nog goed in onze kast waar de pc in staat. De losse webcam die we net hadden gekocht kan er nog mooi boven op. Geluid is niet super en het moet wel stil zijn wil je wat horen maar met de boxen ernaast horen we prima.

TimBr 02-07-2009

Bijna afgehaakt door slechte beoordeling, maar toch maar gekocht omdat er bijna geen andere keus is met mijn eisen (20, 1680x1050, speakers, DVI).
Ben zeer tevreden met mijn aankoop. De beeldkwaliteit is goed, design is goed, voelt degelijk aan.
Zeker een aanrader, zeker gezien de lage prijs.

frankie666mic 24-12-2008

ik heb het scherm nu enkele maanden,en het is vergeleken mn andere schermen een zeer slecht scherm qua beeldkwaliteit. ook het geluid is niet mooi. de specificaties beloven heel wat,maar de kwaliteit vh beeld vind ik ronduit slecht.alleen de vormgeving is mooi,maarja....daar heb ik het scherm niet voor! nooit meer een iiyama!