Samsung 24" Syncmaster 2494HS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung 24" Syncmaster 2494HS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Raymondrmi 17-11-2009

Ik ben helemaal verliefd op dit scherm. Hij is mooi groot en de beeldkwaliteit is ook heel goed. Voor deze prijs zeker een aanrader. De kleuren zijn in eerste instantie inderdaad een tikkeltje flets, maar als je de opties MagicColor en MagicBright aanzet, gaat er een wereld voor je open, zonder dat je een half uur aan die sliders zit te pulken. Wat mij betreft is dit scherm een flink cijfer waard, en daarbij had ik 'm nog vlot in huis ook nog (Alternate). Wat wil een mens nog meer?

manfredz 14-04-2009

Mijn Samsung Syncmaster 2494HS scherm valt elke keer na een uurtje of wat werken in slaap!

Dit is zowel met een Dell laptop als met een Apple MacBook laptop als ik het scherm aansluit via een DVI aansluiting. Via een analoge aansluiting lijkt het goed te gaan.

Dit is echt heel irritant. Naar een uurtje werken wordt het scherm zwart en gaat het blauwe lampje aan de voorkant knipperen als indicatie dat het scherm in de slaapstand is. Het lukt dan niet om het scherm uit die stand te krijgen. Na enkele uren (meestal de dag erna) werkt het scherm weer, helaas slechts weer voor een uurtje.

Wat ook heeeel irritant is zijn de touch knoppen aan de voorkant. Die reageren alleen als je met je vinger er langs sleept van links naar rechts. Geen natuurlijke bediening.