Fujitsu SCALEOVIEW Series SCENICVIEW P26W-5 ECO

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Fujitsu SCALEOVIEW Series SCENICVIEW P26W-5 ECO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Johnboly 23-04-2010

Als tekenaar Acad heb ik ook gezeten achter een Hp LP2465 en bezit ook een Hp f2304 en naast deze al 18 maanden de Fujitsu ScenicView P26W-5 Eco.
Deze monitor is gewoon goed, qua beeld scherpte en rustigheid wil ik hem graag een 10.5 geven als ik deze vergelijkt met de vele monitoren die ik meegewerkt had.
Met zijn grootte 26” en 1920x1200 resolutie, is de comfort voelbaar meer dan een van 24”.
Over defecte pixel kan ik wel niks zeggen gezien ik altijd meer prijs betaald voor het uitzoeken van een nul pixeldefect monitor wat zo’n € 120,- meer prijs kost en de bestelling zo’n weekje langer duurt.
Als geld geen punt is, is deze een van de goede monitoren, met ook 2X USB aan de zijkant.