Acer AL1923

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer AL1923 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Ontevreden klant 22-02-2007
Geschreven voor: Acer AL1923

De beeldkwaliteit en de mogelijkheden zijn beslist niet slecht. Toch raad ik iedereen af om dit scherm te kopen. Er zit een productiefout in het moederbord. Ik heb er al een helehoop ellende meegehad.

De service van Acer is zeeeer slecht. Ze sturen na maanden correspondentie gewoon weer een nieuw scherm met dezelfde kinderziekten.

Dat scherm kun je dan weer indienen voor garantie. Dan begint alles weer van vooraf aan. Zo houdt Acer mij al meer als een half jaar aan het lijntje.

Ik heb alle begrip voor productiefouten. Ik heb geen begrip voor de manier hoe Acer daar mee omgaat.

Echte afrader!

Kees van Halem 22-02-2007
Geschreven voor: Acer AL1923

Zocht op korte termijn een betaalbare 19 inch LCD-monitor met pivot functie (scherm 90 graden roteerbaar) voor algemeen gebruik. De kijkhoek moest zo groot mogelijk zijn. De monitor werd besteld zonder pixelgarantie. De volgende dag al kon ik de monitor hier afhalen en pinnen. Tot op heden geen (sub)pixel-fouten kunnen constateren. De pivot functie is ideaal bij internetten en bij tekstverwerkings- programma's. Ook voor TV-beelden en slideshow voldoet deze monitor. Om het netjes en overzichtelijk te houden bij het draaien van het scherm: Kabels wel even met een lus met Ty-wraps vastbinden aan de voet omdat hiervoor geen voorziening wordt bijgeleverd.