LG W2442PE-BF.AEU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG W2442PE-BF.AEU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RobPG 17-12-2011
Geschreven voor: LG W2442PE-BF.AEU

Op basis van de goede testen aangeschaft. Niet de nieuwste technologie, maar een superbeeld nog steeds. Standaard helderheid wel wat teruggezet. Voelt ook degelijk aan. Ingebouwde speakers zijn misschien niet zo best, maar geen probleem, heb een goede 2.1 set. Pixelgarantie bleek achteraf niet nodig, geen dode pixels gelukkig.

Pedro 23-01-2011
Geschreven voor: LG W2442PE-BF.AEU

Deze monitor aangeschaft naar aanleiding van een test in een bekend 3 letterig computerblad, beste koop en product, scherpe prijs, testresultaat met gemiddelde van 8,5. Ik heb geen spijt, mooie monitor goede beeldkwaliteit en snelle respons.

Cor948 20-01-2011
Geschreven voor: LG W2442PE-BF.AEU

Deze monitor is gewoon erg goed. Heel belangrijk is dat de software voor de pivotfunctie er bij geleverd is. En ook fijn is dat alles in enkele minuten werkt.
Verder mooi beeld en handige toets voor snel omschakelen naar 4:3 verhouding in aangepaste resolutie. Een aanrader voor een ieder die niet wil stressen om het aan de praat te krijgen.