Samsung BX2431

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung BX2431 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

robske007 11-06-2011
Geschreven voor: Samsung BX2431

Mooi beeldscherm! De voet stoft lekker onder (plastic en glanzend). Zéér mooi beeld maar het duurt wel even voordat je het als kritisch consument goed ingesteld hebt.

Groot minpunt is dat zwart niet zwart is. Ik dacht dat de led-techniek intussen zover was dat dat niet meer opviel. Als de kamer donker is, en er is volledig zwart beeld, dan zie je gewoon donkergrijs. Deze monitor 'straalt' dus heel hard. Wat bij daglicht schitterend is. Lekker kleurrijk beeld.

IK heb wel veel last van ghosting. Bij de meeste donkere bewegende beelden zie ik groene randen. Aangezien mijn PC net nieuw is, en alle drivers up to date zijn, ligt het waarschijnlijk toch aan de monitor zelf. Ook dat zou niet moeten kunnen.

Nick G 31-05-2011
Geschreven voor: Samsung BX2431

Net in bezit, in het begin problemen gehad met zwarte balken. Dat was snel opgelost via ATI Catalyst.
Ziet er fantastisch uit. mooi helder scherm.

mardutly 15-05-2011
Geschreven voor: Samsung BX2431

Een heel goede monitor met een zeer goede beeldkwaliteit, ook met een analoge aansluiting. De digitale heb ik nog niet kunnen zien, omdat mijn computer geen HDMI aansluiting heeft. Ik ben er nu al zeer tevreden mee.

kees191 31-03-2011
Geschreven voor: Samsung BX2431

mooi beeldscherm, niet kantelbaar, wel geluidsuitgang voor als je hdmi gebruikt.