Samsung BX2231

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung BX2231 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Pietjepuck 06-07-2011
Geschreven voor: Samsung BX2231

Deze Samsung voldeed net aan mijn eisen. Toen ik het beeld volledige vulde met een egale kleur, bijvoorbeeld oranje, was er een heel groot kleurverloop te zien. Onderin was het licht, bovenin donker. Ook waren er hier en daar lichte plekken te zien. Geen mooi egaal plaatje dus. Ook de kijkhoek is bijzonder slecht. De monitor is blijkbaar te breed om het beeld in één keer goed te kunnen bekijken. Nee, dit valt behoorlijk tegen. Als je iets van grafisch werk doet is deze monitor geen aanrader. Daarnaast is hij niet kantelbaar, dus moet je met bierviltjes in de weer als je de kijkhoek wilt aanpassen. Samsung heeft ook geen gaatjes aan de achterkant gemaakt zodat je eventueel zelf een steun kunt monteren.
Wel positief ben ik over het energieverbruik van 18W. En dat hebben de meeste monitoren niet. Gemiddeld ligt dit rond de 25W.
Deze gaat terug naar de winkel. Nieuwe keuze: LG IPS236.

gruppie 03-03-2011
Geschreven voor: Samsung BX2231

strakke vormgeving met een fantastiesch beeld kwaliteit ook ideaal voor de gammer door de snelle respnostijd van 2 ms.
echt een topper voor deze prijs