Philips 221TE2LB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 221TE2LB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Lisaatje 23-01-2012
Geschreven voor: Philips 221TE2LB

Beeldkwaliteit analoog is niet om over naar huis te schrijven, maar digitaal/hdmi of via scart is prima.
Geluid wat blikkerig, maar voor TV op de slaapkamer/kantoor voldoet het prima.
Wel veel instelmogelijkheden voor beeld/geluid.
Ik heb geen gebruikservaring hoe hij icm met pc voldoet.

Afstandbediening is ook prima, je vind alle functies blindelings
Vormgeving? :
Vind alleen de voet wat instabiel, dat zou wel ietsjes degelijker mogen.
Al met al voor nog geen 200 euro een prima 2de TV/pc-monitor
Wel icm met digitale tv.

Han J 09-02-2012

Hallo, chrisant
De tv is NIET geschikt voor DVB-C ontvangst maar wel voor DVB-T ontvangst,voor meer informatie over de tv raad ik je aan de web-site van Philips te raadplegen.
M.v.gr,
Han

chrisant 03-02-2012

Heeft de monitor nu wel een DVB-C tuner of niet? Dat is me niet duidelijk. Hoe kijk jij digitale TV?

Henk060 25-08-2011
Geschreven voor: Philips 221TE2LB

Een paar dagen geleden gekocht en ik sta versteld van de beeldkwaliteit, echt heel mooi. Qua mogelijkheden ben ik tevreden, de tv biedt meer dan genoeg mogelijkheden en binnen het pc-gedeelte valt ook alles goed in te stellen. Niet meer dan dat overigens, er zitten geen speciale dingen op. Een nadeel vind ik de pianolak van de behuizing, daar zitten gauw vingerplekken op, met name rond de aan/uitknop. Maar al met al is het zeker een aanrader met een prima beeldkwaliteit en ook de kijkhoek is prima.

chrisant 02-02-2012

Heeft de monitor nu wel een DVB-C tuner of niet? Dat is me niet duidelijk.