Becker Traffic Assist 7928

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Becker Traffic Assist 7928 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

mammakk 29-09-2009
Geschreven voor: Becker Traffic Assist 7928

Net terug van vakantie. En wat een ellende met Becker.
Tijdens de vakantie viel het apparaat continue uit. vrijwel heel frankrijk moest ik het doen zonder navigatie.
Hiervoor had ik een Garmin. Ik heb er spijt van, dat ik niet gewoon een update heb gekocht.
Vind de update's altijd wel duur. Ik begrijp dat je bij Navigon 2 jaar updates kunt krijgen, met korting. ( 20,00 EUR )
Probleem is nu, dat je voor support naar Duitsland moet voor BECKER. Ik weet niet. Koop je iets in Nederland
kun je met je probleem nergens terecht. Ik ben nu twee weken bezig, om dit apparaat terug te sturen. Wie verlost mij?
Aangezien iedereen laaiend enthausiast is ( geloof ik niets van. alle beckers staan ineens als best reviewd...... )
Trap er niet in, ze worden erg goedkoop aangeboden, het lijkt mooi, en door de reviews hier, heb ik me nu in mijn vingers gesneden.......

PeerkeD 30-05-2009
Geschreven voor: Becker Traffic Assist 7928

Ik kan de positieve reviews hier echt niet begrijpen.
Ik vind het systeem traag, niet intuitief, en met relatief weinig mogelijkheden.
Erger nog ik ben al eens 2 keer totaal verkeerd gereden omdat het systeem blijkbaar helemaal in de war was.
Tot slot erger me groen en geel aan het totale gebrek aan additionele info of zelfs de mogelijkheid dit toe te voegen. Ik heb 3 jaar lang door Europa gereden met TomTom 5.1 op mijn PDA, dat was sneller, handiger en gaf veel meer mogelijkheden.
Geef mij maar een TomTom.

Wat ik wel goed vind is het duidelijke scherm, de borden informatie bij snelweg wisselen en de sneltoetsen aan de zijkant.

stormfox 13-04-2009
Geschreven voor: Becker Traffic Assist 7928

Hoi Ik heb dit apparaat gekocht, maar door een mislukte update is mijn WindowCE installatie beschadigt. Wie kan mij
helpen aan de volgende bestanden: winceimg.bin en
winceimg.cks ?
HELP!!!! want hij doet nu niks meer

Henri 13-01-2009
Geschreven voor: Becker Traffic Assist 7928

Sinds een paar weken heb ik deze Becker 7928 navigatie in mijn bezit. Eerder heb ik een Tom Tom gehad en nog een Becker, dit betrof de Traffic Assist Pro 7916. Ik ben helemaal afgeknapt op de Tom Tom. Ik heb deze destijds gekocht om de naamsbekendheid. Al vrij snel ondervond ik verschillende irritaties die veroorzaakt werden door de Tom Tom. Hij was traag en ook de herberekening van een route liet lang op zich wachten. Voor mij dus nooit geen Tom Tom meer. De Becker 7928 heb ik aangeschaft omdat deze een standaard TMC functie heeft en een rijstrook assist. De routeberekening verloopt snel en een herberekening van een route ook. Mercedes en Jaguar zweren bij dit merk navigatie systemen...en terecht blijkt wel. Ook na deze zal ik weer voor een Becker gaan. Ze zijn niet goedkoop maar middels een veiling-site heb ik deze nieuwe Becker 7928 goedkoop op de kop kunnen tikken . Het scheelt nu overigens ook dat je deze Becker helemaal uit kunt zetten zodat de batterij niet leegloopt doordat hij niet in een standby stand blijft staan.

Cees265 27-10-2008
Geschreven voor: Becker Traffic Assist 7928

Deze Becker is me geld echt waard, ik ben zeer tevreden over dit product. De schermindeling is zeer goed en handig, soms pakt de touchscreen het niet altijd goed op, dat is wel een beetje jammer als je snel een straat in moet tikken. De reality view is erg handig en de extra functies ook zoals de mp3-video player en mogelijkheid om foto's te bekijken is wel een leuke toevoeging.
Over het algemeen een zeer goed product, hij is een aantal keren vast gelopen maar hij doet het nog prima, dus ik ben erg blij dat ik hem heb gekocht.

gold4u 26-06-2008
Geschreven voor: Becker Traffic Assist 7928

erg goed werkend apparaat, nog veel meer mogelijkheden als die ik hiervoor had: 7934.
bluethooth, en TMC werken perfect,en veel
groter beeld, ben er dik tevreden mee.
alleen jammer dat er geen flitspalen opstaan
bij de 7934 had je nog speedlimit.
hopelijk word voor deze versie ook nog een speedlimit gemaakt.

brandmeester 16-05-2008
Geschreven voor: Becker Traffic Assist 7928

zeer goed apparaat. erg tevreden. update 1.1.1 ging probleemloos.
Nu een uitdaging voor verie 1.1.2 en update 1.1.2.het lijkt mij niet, krijg de melding onvoldoende ruimte op SD kaart, wie weet een oplossing.

Michel van Santvoort 01-04-2008
Geschreven voor: Becker Traffic Assist 7928

Gisteren de Becker 7928 gekocht en moet zeggen dat ie prima bevalt. Groot scherm, duidelijk beeld, goed geluid en ook de toetsen reageren snel. Ik heb wel meteen de update-versie 1.1.1 erop gezet waardoor oa het schuiven van het scherm naar behoren functioneert. Wat mij alleen opvalt is dat er met geen mogelijkheid flitspalen op te plaatsen zijn, want dit type Becker wordt blijkbaar nog nergens voor die functie ondersteund. Of zie ik iets over het hoofd? Als iemand een suggestie heeft, ook al is het een betaalde optie, dan zou ik dat graag willen weten.

Bobby 14-03-2008
Geschreven voor: Becker Traffic Assist 7928

Heb dit apparaat nu een paar weken in bezit en ben uiterst tevreden. Heb het aangeschaft omdat ik een goed navigatiesysteem wilde met groot beeldscherm en een mooie interface, dus datgeen wat je op het scherm ziet. Ik heb vele gezien, maar deze heeft vind ik het mooiste en rustigste beeld, ook qua kleurstelling. Er is goed over nagedacht, alles zeer overzichtelijk en op de juiste plek.

Verder is alle info cq menu's gemakkelijk te verbergen en te voorschijn te halen tijdens de navigatie. Bluetooth werkt uitstekend, geluid is zeer goed.

En natuurlijk het belangrijkste; navigeren doet hij als de beste. Route herberekenen zeer snel. Reality view is mooi en wordt getoond bij sommige afslagen op snelwegen. Maar indien deze er niet is voor een kruispunt of afslag met veel rijbanen, is er nog altijd de even handige rijbaan info, waarbij wordt aangegeven in welke baan je moet voorsorteren.

Verder voelt het apparaat voelt zeer degelijk aan, zeer stevig en ziet er gelikt uit.

Minpuntje zou kunnen zijn dat de menuopties voor het aanpassen van de helderheid wat langzaam reageert. Maar erg hinderlijk is dat niet gezien alle andere sterke punten. Het is niet een optie die je continu gebruikt. Daarom, wat mij betreft een echte aanrader!

Gerard10 10-03-2008
Geschreven voor: Becker Traffic Assist 7928

Gebruik het de 7928 nu drie maanden op ritten door Europa, maar gebruik hiernaast ook MIO en Tom Tom navigatie apparatuur. Ik merk dat mijn voorkeur meer en meer naar de Becker uitgaat. Het zeer goede scherm, het stabiele beeld en de kartografie van Navteq maken het tot een goed bruikbaar en betrouwbaar systeem. Route (her) berekening verlopen goed en redelijk snel. Het vinden van de sateliet patches verloopt gemiddeld net zo snel als bij Tom Tom en Mio, hetgeen wellicht verklaarbaar is door de gemeenschappelijk toegepaste surf III techniek.
De menu structuur wijkt af van Mio en Tom Tom en is een zaak van wennen. De extra toetsen voor home, nachtinstelling, terug naar kaart voldoen erg goed.
Tom Tom en Mio hebben betere update mogelijkheden. Bij Becker is dit minder goed georganiseerd. Uitbreidingskaarten, Amerika e.d. zijn niet zo gemakkelijk te downloaden.
De raamsteun is perfect en zet alle contacten, ook die van de TMC ontvanger, door. Geen geplug en gezeur met kabeltjes. De TMC is erg mooi via een beugel in de raamsteun geintergreerd en werkt goed. De complete eenheid met raamsteun is groot en zal niet in elke auto een goede plaats kunnen vinden. Het Bluetooth en MP3 gedeelte gebruik ik niet en kan hier geen oordeel over geven.
Alle hedendaagse navigatie eenheden hebben hun onhebbelijkheden, geen enkele uitgezonderd. Altijd bij lange ritten een kaart in de buurt houden en de route op logica blijven volgen.
Becker levert met de 7928 in mijn ogen een goed en stabiel systeem met sterke punten op gebied van beeldscherm, kaartpresentie, kaarten en stabiliteit en .......gelukkig niet te veel franje!

arie11 22-02-2008
Geschreven voor: Becker Traffic Assist 7928

Nu enkele weken in gebruik. Ook grensoverschrijdend gebruikt en ik moet zeggen dat het alle andere navigatiesystemen ver achter zich laat. Telefoonfunctie met mijn samsung G600 werkt ook uitstekend met goed geluid. De duidelijke en heldere weergave is top. Zijn prijs is dubbel en dwars waard.
Enkel een beschermhoesje ontbreekt, maar dat vind ik geen gemis.

NiHao 10-02-2008
Geschreven voor: Becker Traffic Assist 7928

Prima apparaat. Heel secuur en de Birdview met rijbaan advies is fantastisch.
Raar dat dit apparaat niet No.1 staat als best reviewed.
Is veel beter dan de Garmin en zeker als de Tom Tom.

Becker is de uitvinder van het navigatiesysteem. Mercedes en Jaguar kiezen niet voor niets al jaren Becker.

Bluetooth en MP3 niet getest. Is geen noodzaak, want ik heb daarvoor mijn radio en een Parrot.

Geen miskoop!!!

steven-nl 09-02-2008
Geschreven voor: Becker Traffic Assist 7928

Een geweldig apparaat, duidelijk vanwege het grote scherm en bij zonlicht ook nog perfect zichtbaar, eenvoudig te gebruiken (touch screen) en een fantastisch design (al eerder is Becker daarvoor beloond met de design award). Ruim 1 maand in mijn bezit en ik ben er zeer tevreden over. TMC werkt fantastisch, levert minder file stress op en verdiend zich meer dan terug. Ook de bleu tooth voor je mobiele telefoon werkt fantastisch, zeer snelle herkenning en het geluid is perfect. Diverse opties van voetganger, fiets,auto tot vrachtauto zijn instelbaar erg handig. Minpuntje, maar dat is bij alle nav systemen het geval dat exacte weergave van je positie op de kaart in vergelijk met de werkelijke positie iets afwijkt maar als je dat weet is er niets aan de hand. Snelle herberekening van een route als je verkeerd mocht zijn gereden is erg plezierig. Relatief snel contact met de sattelieten. De andere opties zoals foto's bekijken is prima, video afspelen werkt acceptabel maar de MP3 is werkelijk fantastisch, tijdens het rijden je eigen muziek afspelen in goede kwaliteit, top!
Al met al een aanrader voor diegene die van design houden, een echt kwaliteitsproduct, niet echt goedkoop maar dan heb je ook wel een prachtig apparaat. Een echte aanrader, mvrgr steven-nl

JaapJan_ned 11-01-2008
Geschreven voor: Becker Traffic Assist 7928

Prachtig vormgegeven en goed doordacht product.

Kan alleen geen VS kaarten vinden

eavro 12-12-2007
Geschreven voor: Becker Traffic Assist 7928

Ik heb de 7928 wel gekocht (via internet) en ben na de eerste ritten erg tevreden.

De realistische weergave (lane info) werkt inderdaad niet continu, maar alleen bij afslagen en opritten. Precies op de momenten waarop het zinvol is dus. Het is heel prettig om dan de verkeersborden en een duidelijke richtingspijl in beeld te krijgen. De normale weergave (birds eye view) is ook uitstekend en veel beter dan wat ik bij andere merken heb gezien. Alles wordt zeer overzichtelijk afgebeeld, mede dankzij het heldere ene grote (4,8 inch) touchscreen scherm.
Keerzijde van het grote scherm en de vele features is dat het apparaat wat aan de grote en zware kant is.

De bediening is eenvoudig, plug and play eigenlijk.
Het apparaat heeft bij mij wel wat lang nodig om 'koud' op te starten, een minuut of twee. Misschien komt dat door mijn warmtewerende voorruit, want de vrij nieuwe Tomtom van een vriend had even lang nodig. Wanneer de Becker is opgestart, is de ontvangst verder probleemloos en worden de routes erg snel (her)berekend. De (door een vrouw) gesproken instructies zijn duidelijk en het volume is goed instelbaar.

TMC werkt goed via de bijgeleverde beugelantenne, die niet los aan het apparaat hangt maar netjes aan de houder vastzit. Ik vind dit een duidelijk pluspunt t.o.v. de concurrentie.

Het apparaat dient ook als bluetooth handsfree telefoonsysteem en dat werkt behoorlijk goed. Mijn telefoon wordt, na eenmaal te zijn gekoppeld, nu steeds vanzelf gevonden. Helaas lukt het niet het telefoonboek uit te wisselen, waarschijnlijk omdat ik een ouder type telefoon heb(samsung D500).

De andere features: mp3 speler, video en radio verbinding met de autoradio heb ik nog niet getest. Ik vind deze functies ook minder van belang.

Al met al ben ik tot nu toe erg tevreden. Een missertje vind ik dat bij een apparaat in dit duurdere segment geen beschermhoesje wordt geleverd.

duc8 10-12-2007
Geschreven voor: Becker Traffic Assist 7928

Het is te mooi om waar te zijn, helaas geeft hij alleen realistisch beeld bij opritten en afritten op snelwegen.
Voor de rest is het gewoon beeld als andere navigatie's.
Wilde deze aanschaffen maar naar uitleg van de verkoper zie ik er toch vanaf
Voor de rest zal het best een goede navigatie zijn.