Packard Bell Compasseo 820

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Packard Bell Compasseo 820 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

alsherifi 12-12-2008
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 820

naja zeg wat een raar ding, die navigatie heb ik pas 1 dag ik ben ermee 30km gegaan tijdens snelweg hangt dat ding zowat !!! Ik ga meteen morgenochtend dat lelijke packard bell terugbrengen. Ik had zo haast, en nu heb ik dit weer, software is heel slecht en alles hij hangt de hele tijd. In de winkel was hij WAUW!! Maarja nu weet ik teminste dat je niet naar uiterlijk en prijs moet kijken. ik ga me maar een tomtom kopen da's wel weer 40,- meer maar ach.

gr alsherifi sittard

AppA 22-06-2008
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 820

3 x niks, Wij hebben nu meer dan een jaar.

Er is geen uptodate beschikbaar !! Ik heb daar overgebeld met Packerd HELL. Voordat ze informatie geven moet je eerst jouw apparaat registreren. Dan pas hoor je dat je een ander bedrijf voor uptodate nodig heb. Ze verwijzen naar softwaremaker Destinator. Ik belde met Destinator. Zij zeggen dat ze geen opdracht gekregen hebben van PackerdBell. Ze sturen je dus weer terug naar PackerdBell.

De laatste uptodate die beschikbaar is van 22 december 2006.

Wij raden hem niet aan om te kopen. Koop er liever een die vaak een uptodate hebben.

nic_ned 30-05-2008
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 820

Ik vind het een prima apparaat tegen een zeer redelijke prijs
Er is een goede service online.
helaas nog geen andere stem te verkrijgen, de standaard stem is erg blikkerig/ onduidelijke uitspraak.

Mr_Zoidberg 15-05-2008
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 820

Zolang Packard Bell niet met een firmware/software update komt NIET kopen.

Hardware matig is de navigatie prima: gps, tmc, bluetooth en dat voor maar 150e.

Software matig is het ding zo brak als het maar kan. Enkele voorbeelden.
Stel je staat in een file(die je via TMC door krijgt). Dan stuurt de compasseo je ELKE afslag van de snelweg af om erna er meteen weer op te gaan. Snelweg -> Afrit -> oprit -> snelweg. 100m snelheids winst bij een file.
Ook wordt je elke parkeetplaats/pomp opgestuurt om zo 100m winst te boeken.

Verder heeft het apparaat een grote voorkeur om binnendoor te rijden. Utrecht -> Venlo was voor 90% van de route over kleine rotweggetjes.

Het handsfree bellen heb ik maar 1 keer getest en toen kon de tegenpartij me niet verstaan. Sindsdien dus uitgezet.

De kaarten zijn 2 jaar oud. De snelwegen rondom Eindhoven zijn de Compasseo nog helemaal onbekend.

Verder blijft de software vaak hangen waarna de reset knop de enkele uitweg biedt.

Dit zijn enkele fouten die ik in korte tijd heb kunnen opmerken.

Dit is mijn miskoop van het jaar!(of packard bel moet met een softwareupdate komen)

truus 13-02-2008
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 820

goede navigatie,zit veel op de weg.geeft alles correct aan.
prima apparaat!

ikke465 22-01-2008
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 820

Pas in bezit, Ziet er stevig uit heeft vrij snel z'n satelieten gevonden.Navigatie stem had wel wat beter gekunt. bijgeleverde kaarten (NAVTEQ) uit 2006 Q1, ik heb nog geen nieuwere kunnen vinden. navteq heeft al kaarten van 2008 Q1.
communicatie met PC (lijkt USB1) had wel sneller gemogen.
Veel functionaliteit voor relatief weinig geld,

Bianca4 10-01-2008
Geschreven voor: Packard Bell Compasseo 820

Mooi smal apparaat, duidelijk scherm, zeer veel functies voor een mooie prijs, scherpe prijs-kwaliteit verhouding, ingebouwde TMC, bluetooth zodat hij ook kan fungeren als carkit, Europese kaarten. Kortom: erg tevreden over deze aankoop. Nog geen minpunten ontdekt.