Medion MD 96187 PNA465T

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Medion MD 96187 PNA465T op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

otv 22-07-2007
Geschreven voor: Medion MD 96187 PNA465T

Dit apparaat nu een maand in bezit, valt erg tegen ivm TomTom en andere apparaten die ik wel eens gebruikt heb. Het apparaat crasht regelmatig (ongeveer 1 op 3 keer) waarna een harde reset nodig is. Op een aantal splitsingen van snelwegen geeft het apparaat misleidende route info. Heel storend is de nederlandse taal en uitspraak. In eerste instantie lijkt het alsof je door de koningin wordt toegesproken, echter veel van de straatnamen zijn volkomen onverstaanbaar en worden op een belachelijke wijze uitgesproken. hopelijk is het apparaat wat ik ontvangen heb niet representatief, de nederlandse uitspraak is dermate slecht dat ik de leverancier aanraad deze optie te schrappen.

merc 29-06-2007
Geschreven voor: Medion MD 96187 PNA465T

eenvoudig in gebruik, geen handleiding nodig.
net als de vorige reactie: het is jamer dat er maar 1 stem is, als iemand een site weet waar je andere stemmen kunt downloaden dan graag.
nadeel van de 465 is de SD kaart, deze is van slechte kwaliteit, de navigatie bleef er steeds in hangen.
Nu een 2 gig gekocht, de mappen erop en het werkt weer.
toen ik met deze problemen medion belde gaf men aan de navigatie bij een internet winkel was gekocht en zij niet langer voor de garantie stonden.
hierop gaf de internet winkel aan dat voor software problemen je bij medion moet zijn.
denk niet dat ik ze verder nodig ben, maar toch!!

Bruce the boss 28-06-2007

Een geweldig aparaat.

Ben er deze week mee naar zuid duitsland gereden en hij bracht me er zonder enig probleem heen. Ook in München hoefde ik geen enkele keer verkeerd te rijden.

Een heel goed apparaat !

Het enige nadeel is misschien de bekakte nederlandse stem (heeft een duits accent) maar dat went eigenlijk ook best.