Liebherr CNc 5724-22 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNc 5724-22 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

P.G. 07-08-2024

Super “Coole” Koelkast

Geschreven voor: Liebherr CNc 5724-22

Ik geef nooit een 10 maar die 9 is dik verdiend!
Super stil! Erg praktisch!

Pluspunten

• Ruim
  • Super stil
  • Praktische indeling

Minpunten

• Deuren zouden wel wat meer open mogen kunnen

HW 04-08-2024

Goede degelijke koelkast

Geschreven voor: Liebherr CNc 5724-22

Koelkast sinds enkele dagen in gebruik. Eerste indruk is erg goed. De gebruikte materialen zijn degelijk en doordacht. Ook het variabel in te delen koelgedeelte is erg handig.

Pluspunten

• gebruikte materialen
  • indeling koel gedeelte
  • bedinging via touch paneel werkt prima

Harold 01-08-2024

Mooie ruime koelvrieskast, ideal voor elk gezin

Geschreven voor: Liebherr CNc 5724-22

Er fijne koelvriescombinatie van Liebherr. Vorige vrieskast was ook een Liebherr No Frost, zo tevreden dat we wederom voor Liebherr hebben gekozen.

Pluspunten

• Mooi ruim
  • No frost
  • Energiezuinig voor zo'n grote kast

h***********@k********* 27-07-2024

Prima vervanger van losse koelkast en losse vriezer

Geschreven voor: Liebherr CNc 5724-22

Bewuste keuze voor een koelvriescombinatie met 4 vriesladen en ruime koelkast. Deze ter vervanging van los tafelmodel koelkast en losse hoge vriezer met 7 lades.
Deze nieuwe combinatie kent een ruime overzichtelijke indeling met diverse koelniveaus.
De vriezer heeft ruime lades. Overzichtelijk is o.a. ook de temperatuur info.
Tevens een niet onbelangrijk laag energie label: C.
Deze combinatie in overleg met, en op advies van, detaillist aangeschaft en wij zijn zeer tevreden me onze inmiddels 2 weken oude nieuwe aanwinst.

w***************@k********* 13-07-2024

Mooie, degelijke koelvriescombi

Geschreven voor: Liebherr CNc 5724-22

De aanschaf van deze Liebherr koelvriescombinatie is een bewuste keuze vanwege de 4 vrieslades. Deze lades zijn ook nog eens mooi diep, gaat best veel in. De machine staat nu net op zijn plaats en de komende tijd gaan we ook genieten van het royale koelgedeelte. En zodra het echt beter weer gaat worden zullen we ook de ijsblokjesmaker in gebruik gaan nemen.
Wij zijn blij met deze aanschaf.

Pluspunten

• veel ruimte in zowel koel als vries gedeelte
  • mooie vlakke afwerking

Minpunten

• nog niet ontdekt

Emile vS 11-07-2024

Aan te raden koel vries combinatie

Geschreven voor: Liebherr CNc 5724-22

Prachtige ruime koelvriecombinatie. 4 vrieslades met ingebouwde handmatige ijsblokjesmaker.
Koelkast is uitermate flexibel in te richten met een langer vers-lade en een flessenrek. Ruime opbergvakken in de deur en een los eier rekje. Bij registratie op de Liebherr site krijg je 8 jaar fabrieksgarantie (inclusief voorrij kosten en onderdelen) op het apparaat. Het apparaat vervangt een losse koelkast en vriezer dus met de energie gaan we nu veel zuiniger om. Vanwege de lange levertijd (besteld 26 april 2024; geleverd 10 juli 2024) één ster minder gegeven

Pluspunten

• Veel ruimte in zowel koel- als vriesgedeelte
  • fluisterstil
  • ijsblokjes integratie zonder waterleiding

Minpunten

• geen