Denver Vogelhuisje met Camera - Full HD - 12MP - Foto en Video - Vogelvoederhuisje - Kijkhoek van 100 graden - BFC1200 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denver Vogelhuisje met Camera - Full HD - 12MP - Foto en Video - Vogelvoederhuisje - Kijkhoek van 100 graden - BFC1200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

b******@g******** 06-07-2024
Ik heb dit product ontvangen om te testen. Leuke gadget, maar de manier om foto’s te bekijken is omslachtig. Voor de lage prijs toch een aardige koop.

Jitsbrecht 28-06-2024

Mogen testen. Leuke combinatie voeren en foto's van vogels. Duurde even voor vogels gebruik maakten, maar daarna mooie beelden.

Pluspunten

• Nette beeldkwaliteit
  • Leuk design
  • Mooie combi van foto's en voeren

Minpunten

• Vogels moeten erg wennen

Stukato 27-06-2024
In de afgelopen periode heb ik dit vogelhuisje van Denver getest en dat heeft mij positief verrast. Installeren en instellen gaat makkelijk, waarbij naar wens automatisch foto’s en of video’s worden vastgelegd. Dit gaat goed en het terugkijken is ook eenvoudig. De zonnecellen op het dak zijn ook heel fijn.

Pluspunten

• Accu en zonnecollector
  • Leuk beeldmateriaal
  • Eenvoudig te bevestigen

Minpunten

• Geen app en draadloze verbinding

l***************@g******** 27-06-2024
Het vogelhuisje viel helaas tegen. Het waterbakje zat te los en viel er steeds uit. Ook werkte de sensor niet goed, waardoor we geen vogels konden zien op de camera. Heel jammer dus. Misschien zou het beter werken met een mobiele app.

Harriet70 26-06-2024

leuk cameravoederhuisje voor deze prima prijs. Detecteert de vogeltjes goed, leuk om ze zo van dichtbij te zien. Erg fijn dat er naast het zonnepaneel ook de mogelijkheid is om op te laden via Usb.

Pluspunten

• USB oplaadbaar
  • Zonnepanelen

Og94 26-06-2024

Ik heb dit product ontvangen om te mogen testen. Allereerst vind ik het een leuke uitvinding. Er kunnen namelijk foto's gemaakt worden van de vogels, terwijl zij aan het eten zijn. Echter had ik hierbij wel verwacht dat er een App ontwikkeld zou worden om de vogels ook live te zien i.p.v. foto's en video's. Dit zou het nog aangenamer maken vind ik. De kwaliteit van de foto's konden van mij wat beter en scherper zijn. Voor de rest is het wel een redelijke vogelhuisje die je kan gebruiken voor thuis/tuin.

Pluspunten

• Foto's maken
  • Video's maken
  • Kijkhoek 100 graden

Minpunten

• Niet live kunnen volgen