Tefal Jamie Oliver E304S3 Jamie Oliver Cook's Direct 3-delige pannenset 20/24/28 cm - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Jamie Oliver E304S3 Jamie Oliver Cook's Direct 3-delige pannenset 20/24/28 cm - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Willow 31-01-2022
  • Product gekregen

Pan die snel warm is

Een super pan!

Vooral een veilig gevoel dat het PFOA vrij is, de pan is snel warm, het handvat wordt niet warm en is makkelijk schoon te maken.

Pannenkoeken komen er mooi uit!

Pluspunten

• Snel warm
  • Geen warm handvat

Minpunten

• Kleinste pan kiept sneller om

Frederik 30-01-2022

Prachtige, fijne pannenset

Via The Insiders mocht ik deze prachtige pannenset testen. Fijn is dat het 3 verschillende maten zijn, ideaal voor elk gewenste gebruik. Het zijn stevige pannen met een dikke bodem. Nadeel daarbij is dat het flink wat tijd kost voordat ze op temperatuur zijn. Het Thermo-Signal dat verkleurt zodra de pan op temperatuur is, leek bij het eerste gebruik weinig te doen, maar die blijkt inderdaad te verbleken zodra de pan heet is. Bij gebruik op lage temperatuur heeft het echter weinig functie.

Fijn is dat de pannen zowel in de vaatwasser als in de oven kunnen. Helaas kan het handvat er niet af, dus dat zal wel heet worden. Bakken gaat perfect, olie is fijn voor een kleurtje maar is niet nodig om aanbakken te voorkomen. Dankzij de dikte houden de pannen hun hitte goed vast, dus oppassen voor aanbranden als je de pan van het vuur haalt.
Dankzij de goed werkende anti-aanbaklaag is schoonmaken ook zo gebeurd.

Al met al zijn het geen goedkope pannen, maar hun prijs zeker waard.

Pluspunten

• Stevige bodem
  • Goede anti-aanbaklaag

Minpunten

• Langzaam op temperatuur
  • Thermo-signal weinig bijdragend

Vincent 30-01-2022

Hele fijne pannenset

Hele fijne koekenpannenset, gemakkelijk in het gebruik, ziet er mooi uit, bakt niet aan, gemakkelijk schoon te maken en goed gewicht, niet te zwaar. Echt kwaliteit. Fijn dat het 3 verschillende maten zijn. Voor grote en kleine gerechten.

Pluspunten

• Bakt niet aan
  • Gemakkelijk schoon te maken
  • Echt kwaliteit

Minpunten

• Stevige prijs

Cynnie89 29-01-2022

Lichtgewicht pannenset met geweldige anti-aanbaklaag

Toen ik deze pannenset binnenkreeg was ik zeer verrast over het gewicht van de pannen! Heerlijk lichtgewicht, veel beter dan de pannen die ik gewend was van tefal. Door de RVS handgreep ziet de pannenset er luxe uit en kunnen ze ook nog eens in de oven als je iets langzaam wilt doorgaren. Pas dan wel op dat je deze niet zonder doek uit de oven haalt, want uiteraard wordt het handvat wel heet!
De thermospot is voor mij als hobbykok niet echt nodig, maar als mijn zoontje van 6 helpt of mensen die niet zo ervaren zijn in de keuken, is dit zeker een goede indicator.
De anti-aanbaklaag is top! We hebben van alles al gebakken, eitjes, pannenkoeken, aardappeltjes, vlees en je hoeft er dus geen boter of olie in te gebruiken. Maar als je het prettig vindt of gewoon lekker, kan dit dus ook gewoon. Ik was pannen altijd met de hand af, dus geen ervaring met de vaatwasser. Wel super blij met deze pannenset!

• Licht gewicht
  • Thermospot
  • Anti aanbaklaag

Ingrid 28-01-2022

Jamie oliver pannenset

Ik mocht deze pannenset testen via the insiders. Tot nu toe zeer tevreden met de pannen. Ze zijn wat zwaarder dan mijn oude tefal pannen. Denk dat dit mede komt door de handgreep. Daardoor kan ik deze pannen in de oven doen. Alle 3 de pannen al gebruikt. Van biefstuk tot gehaktballen. Van gebakken ei naar opbakken aardappelen. Alles mooi gebakken en door de anti aanbaklaag nog niets blijven zitten. Zelfs de gehaktballen die bij mij vaak blijven plakken aan de bodem us het nu niet gebeurd. Het enige wat van mij niet hoeft is de thermospot om te zien of de pan warm genoeg is. Ook in de vaatwasser blijven voor alsnog mooi. Ik hoop dat ze nog lang mee gaan

Pluspunten

• Bakken niet aan
  • Ovenbestendig

Minpunten

• Thermospot is voor mij overbodig
  • Misschien de prijs van de set

Joyce 28-01-2022

Zeker een aanrader

Mijn eerste indruk van de pannen was erg positief. Erg mooi design en een chique uitstraling. De pannen zijn alle drie erg gemakkelijk in gebruik. De pannen zijn ook weer eenvoudig schoon te maken. De pannen zijn van goede kwaliteit en werken prettig en warmen snel op. De pannen zijn ook niet zwaar en de anti-aanbak laag doet zijn werk.

Pluspunten

• snelheid
  • anti-aanbaklaag

S*********************@g******** 25-01-2022

Hele goede gebruiksvriendelijke pannen

Dit zijn hele fijne pannen. Gemakkelijk met de hand of in de vaatwasser schoon te maken. Goed design en lijkt niet te verslijten. Pannen blijven mooi. Gemakkelijk in gebruik en goed op te bergen zonder dat dit veel plaats in neemt.

Ik bak er heel graag vlees of aardappels in. Eten smaakt heerlijk uit deze pannen.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Goede anti aanbaklaag

Remco 25-01-2022

zeker een aanrader

Ik vind het geweldige pannen.
De anti aanbak laag is geweldig en je voelt dat het goede kwaliteit is.

Pluspunten

• anti aanbaklaag
  • Thermospot

c******************@o********** 24-01-2022

Fijnste pannenset

Hele fijne pannen en liggen goed in de hand. Zijn zeker niet te zwaar. Geschikt voor mijn inductieplaat en de steel word niet heet. De Thermo Signal is super handig en zorgt ervoor dat het eten niet aanbakt en je het te snel in de pan doet. Ook hoef ik geen boter/olie te gebruiken wat de gerechten ook weer een stukje gezonder maakt.

Pluspunten

• Thermo spot
  • Licht gewicht
  • Bakt niet aan

Nika18 21-01-2022

Fijne set pannen

Ontzettend fijne pannen. Mooie set, wel wat aan de zware kant. Eten bakt niet aan en wordt prachtig bruin. De steel wordt niet heet tijdens het bakken. Kwalitatief heel erg goed. Ben er superblij mee.

• Goede kwaliteit
  • Steel wordt niet heet

Minpunten

• Iets aan de zware kant

Testeurette 21-01-2022

De beste tot nu toe!

De Jamie Oliver Tefal pannen voelen zwaar en kwalitatief aan. Ik gebruik het liefst helemaal geen olie maar dat gaat vaak moeilijk als het eten aan een pan blijft plakken. En ik moet je zeggen, na minstens 20 pannen te hebbben versleten, ik eindelijk pannen heb gevonden die gewoon niet plakken! Of het nou een stukje zalm, een omelet of een steak is. Alles glijdt er soepel van af. De steel wordt niet warm en is zelfs geschikt voor mijn inductie plaat. Er zit kenmerkend het handige rode tefal thermo signaal cirkeltje op die aangeeft wanneer je kan beginnen met bakken. Ik ben verkocht en ik blijf bij deze tefal serie!

Pluspunten

• Anti aanbaklaag
  • Kwalitatief
  • Dikke bodem
  • Thermo signal

s***********@o********** 19-01-2022

Super fijne avond pannen set!

Geweldige pannen ik ben zo tevreden over de thermo spot! Was dus blijkbaar altijd te vroeg met alles in de pan te doen! En niks bakt aan en heb geen boter en olie gebruikt! Het enige nadeel is dat ik ze iets aan de zware kant vind. Mijn moeder kan ze niet tillen helaas…

JasperG 17-01-2022

Mooi, stevig, liggen goed in de hand. Thermo signal werkt goed, ik deed dus altijd het vlees te snel in de pan. Bakt niet aan.

Pluspunten

• Thermo signal
  • Mooi
  • Handvat ligt goed in de hand

LieveT 17-01-2022

Na een week koken in deze pannen, mag ik echt wel zeggen dat ze top zijn. De pannen liggen goed in de hand, aan hun gewicht merk ik onmiddellijk dat ze van zeer goede kwaliteit zijn. De thermo signal technologie in de bodem, geeft aan wanneer ik het voedsel in de pan kan brengen. De rvs handgrepen zorgen voor een goede grip en zijn van roestvrij staal. De coating van de pannensets zijn 100% veilig.
De pannen mogen in de vaatwasser, al kies ik er voor ze snel met de hand af te wassen. Voor het eerste gebruik dien je de pannen even in te smeren met zonnebloemolie, zo heb je bij verder gebruik geen of weinig vetstof nodig en is koken nog veel gezonder geworden.

Pluspunten

• Thermo signal
  • Veilige coating
  • Voor alle warmtebronnen