HP Pavilion p6-2103ed

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion p6-2103ed op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Dante Alighieri 07-09-2012
Geschreven voor: HP Pavilion p6-2103ed

Een mooie pc, met veel mogelijkheden. (Maar die mooie diagonale grijs-donker scheiding aan de voorkant is er in het echt niet.)

Maar er zitten twee constructiefouten aan: de harde schijf is zodang tegen de behuizing geplaatst dat die resoneert en de pc een permanente brom geeft. Heel irritant. Ik dacht eerst dat het alleen de mijn exemplaar betrof, en ben er mee naar de winkel teruggegaan. Het bleek daar dat andere exemplaren hetzelfde hadden. Ik heb er nu wat tape tussen geplakt, maar dat helpt maar een klein beetje.

Daarnaast is de knop om de cd-lader te openen niet meer bereikbaar als de lade open is. Dan zit die er namelijk onder, en de lade kan je alleen sluiten door hem terug te duwen. Heel vreemd.