Apple iMac MMQA2N/A 2017

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Apple iMac MMQA2N/A 2017 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j**********@g******** 09-10-2021

slechte service,slecht apparaat,SLOOM

Geschreven voor: Apple iMac MMQA2N/A 2017

nooit meer Imac voor mij! oude Imac 12 jaar met veel plezier gehad,ik dacht koop maar eens een nieuwere.
eerste probleem... in 2020 gekocht staat er nergens op Istore niet,op bon niet dat het een 2017 model is!
dus gebeld met Apple,veel snapte het ook niet,tit ik een senior aan de lijn kreeg en die vertelde me dat het model ( buitenkant) uit 2017 was maar dat hij helemaal geupgrade was tot 2020 model.Ok vreemd maar het zal wel🙄.
nu vond ik hem vanaf het begin al sloom,elke keer draaiend kleurebolletje ( leek wel een windows pc😂)
lang verhaal kort,8x helpdesk gebeld en alles nagekeken,en ja er stond niks op,hij was indd traag,nou mevrouw we gooien er een nieuwe harde schijf in,ok dat gedaan...nog traag.Nu hebben de "genius" hem zwaar getest en resultaat? het ligt aan mij! ik gebruik een harde schijf! mevrouw met een harde schijf kunt u niet goed fotos bewerken,u heeft dus een verkeerde keuze gemaakt met deze Imac.
🙄🙄🙄 hallooooo? gewoon hun eigen programma kan ik dus niet mee werken want dat kan niet met harde schijf????
1350,00 weggegooid! ik jeb nu een computer waar ik dus niet mn fotos kan bewerken.En dat is nu net mijn hobby!
ik ben niet serieus genomen sturen me v kastje naar de muur en laten me zitten met een slechte Imac.
Ik vind het een schande! fout bij mij leggen! ieder andere pc kan dit gewoon ,nee niet mijn Imac .
volgende x gewoon wat bij aliexpress bestellen,goedkoper en werkt misschien beter.
koop niks bij apple! kijk eerst naar klachten,v oordopjes,mobieltjes,service want er zijn heeeeel veel klachten! ook exact mijn geval ook tegengekomen dus ligt niet aan mij,ligt aan de Imac

Minpunten

• sloom
  • slechte service
  • schuld wordt bij jou gelegd
  • niet werkt waar ik hem voor wil gebruiken.