Acer Aspire T671-19

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire T671-19 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

T 671 Box problems 11-06-2008

Raar apparaat.
Hebben hem op kantoor maar hij loopt keer op keer vast en na een nieuwe start blijft hij hangen in het ACER start scherm, waarbii de computer niet reageerd op de DEL en F12 toetsen. Hij doet niets meer. Noodoplossing netsnoer en backup batterij er een paar uur uit. Daarna gaat het een tijdje goed maar ineens wil ie niet meer afsluiten en start het gedoe opnieuw. Inmiddels zijn we zover dat hij terug gaat naar de leverancier en we een ander merk nemen, deken daarbij aan HP. Kortom een klein computer drama en de service van ACER is mijn ervaring met een laptop, is gewoon slecht.

Frank Klein 25-08-2007
Geschreven voor: Acer Aspire T671-19

Ik ben over het algemeen zeer enthousiast over deze pc echter is het extra werkgeheugen wat in een eerdere review is geschreven geen overbodige luxe. De pc is niet traag maar je moet hem niet teveel tegelijkertijd vragen (gelukkig is de aanschaf van extra geheugen geen kostbare ingreep). Voor normaal gebruik van een computer is dit cker een goed betaalbaar apparaat!

Omdat dit mij niet helemaal duidelijk was ivm met verschillende productbeschrijvingen wil ik melden dat er een 19 widescreen tft monitor bij zit type 1916W van Acer

EdwinP 22-06-2007
Geschreven voor: Acer Aspire T671-19

Goede pc , uiteraard nog niet alles uitgeprobeerd maar 1e oogopslag prima !

Installatie is duidelijk, aansluiten internet en email via windows vista makkelijk

Benny7 18-06-2007
Geschreven voor: Acer Aspire T671-19

Werkt perfect uitstekende pc voor de het geld en wat er in zit ,
hij maakt weinig lawaai ,mooie tft erbij en mooie uitvoering pc
allen de geheugen verhoogd naar 2 gb

King Donald 16-04-2007
Geschreven voor: Acer Aspire T671-19

Computer net pas gekocht. Niet helemaal muisstil. Nog niet alles uitgeprobeerd. Voor de rest een goed pc met een duidelijke installatie handleiding op het scherm. Voor de prijs/kwaliteit is ie zeker de moeite waard.