Packard Bell iStart F9130 (Pentium D Dual Core 915 / 1024MN / 320GB)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Packard Bell iStart F9130 (Pentium D Dual Core 915 / 1024MN / 320GB) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Suzan 22-03-2008
heb het apparaat nu bijna een jaar in m'n bezit en ben er op zich heel blij mee. Hij si een stuk sneller dan het oude beestje dat ik hiervoor had. Wel vind ik hem veel herrie maken.
Wat betreft de helpdesk ben ik niet te spreken en heeft me al aardig wat gedoe gebracht met een probleem, waarbij gedeeltelijk herstel werd geadviseerd en hij totaal terug ging naar fabrieksinstellingen. Heb het gevoel dat lang niet iedereen bij het callcentwer wat je dan krijgt echt weet wat ze zeggen.
Beeld scherm wil wel af en toe wat trillen en wazig zijn, maar dat si meer wanneer er iets anders in de buurt staat

Myradas 24-08-2007
Deze PC nu zo'n 3 maanden in bezit en nog geen enkel probleem ermee ondervonden. Wel is de PC erg rumoerig: Af en toe een windstoot veroorzaakt door de ventilator, zelfs bij geringe belasting, en soms wat langdurig geratel als hij in de stanby staat. Weet dan niet precies waar hij mee bezig is!
Het is net of hij steeds zaken moet ordenen. Ik heb achteraf gelezen dat dit een van de eigenschappen is van een Pentium D915 processor. Ik heb de PC aangeschaft met 2 jaar extra garantie, dus ik maak mij niet direct zorgen dat er iets mis mee kan zijn.
Contact met Packard Bell voor vragen verloopt soepel is mijn ervaring.
De PC liet zich verder vlot installeren en ik heb direct een backup gemaakt op een DVD-schijf van de programma's. Moest wel even wennen aan het besturingsprogramma Windows Vista Premium.
De PC is zeker een aanrader, teminste als je het lawaai op de koop toe neemt net als ik, hij is compleet, kost niet teveel geld en de werking is prima en dat is het belangrijkste.
Wel externe speakers erop aansluiten want de speakertjes in de monitor voldoen niet volledig aan de mogelijkheden welke de geluidskaart biedt. Ik maak zelf gebruik van regelbare Logitech speakers.

Sagabmx 24-06-2007
Wauw! Wat een geweldige computer :D
Het kost natuurlijk wel even om de taakbalk wat te legen maar voor de rest is die echt geweldig :D
Alleen je moet wel een nieuw toetsenbord, muis en boxjes kopen...
De toetsenbord en muis zijn erg standaard en de boxen zitten in het beeldscherm en daarom is de kwaliteit erg slecht.

whitefang 16-06-2007
ben zeer tevreden over dit artikel......game heel veel en dat gaat super.
het geluid van de monitor boxjes weet ik niet want heb mijn eigen boxen ertegen aangezet.

Positief 17-04-2007
Heb de machine sinds vrijdag. Dit is al mijn 8e computer van Packard Bell.
Met de dual core, is ideaal.
Ook het 19 TFT-scherm is helder en snel.
Een systeem met de zelfde configuratie is bij ander merken duurder en zelf samenstellen is zelfs duurder.
De vormgeving is super, het enigste waar ik een beetje moeite bij heb, is de enorm grote AAN/UIT-knog met een zeer aanwezig blauw licht. en het geluid dat ingebouwd zijn in het scherm, wel mooi voor de vorm, maar niet de meest ideale oplossing.
Verder is alles SUPER