HP s3300 Pavilion Slimline s3330.nl PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP s3300 Pavilion Slimline s3330.nl PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

tjee 24-07-2008

Niets dan lof voor dit pc'tje. Straalt degelijkheid uit, is stil, vlot en mooi vormgegeven. Draadloos lan en draadloze muis en toetsenbord werken perfect. Gelukkig tussen de cardreadergleufjes ook nog een compactflash lezertje. HP update zorgt automatisch voor firmware/driver updates. Heel klein minpuntje: DVDbrander is niet de stilste.

ProjectieTVisMooier 26-04-2008

Een mooi en klein apparaat waarmee je op de TV een goedwerkende MediaCenter kunt weergeven. Er zit alleen geen TV-kaart in deze SlimLine PC. Da's niet zo erg, maar als je deze wilt toevoegen moet je wel op zoek naar een PCI-e tuner-kaart en die zijn nog dun gezaaid. Voor ons is het apparaat vooral bedoeld om onze digitale foto's op de TV weer te geven en om muziek af te spelen. Daarvoor gebruik ik de SPDIF uitgang naar mijn Surround-versterker dus AC3 en DTS soundtracks zijn ook weer te geven. Verder heb ik TV-programma's vanaf mijn Harddisk Recorder overgezet om op de PC te kunnen bewaren en via MCE weer te geven. Voor deze toepassingen is de extra ATI grafische kaart prima geschikt. Er kunnen ook diverse games op gespeeld worden, maar verwacht niet dat je zwaar-grafische spellen kunt spelen. De DVI-aansluiting kan -via verloopkabel- direct op een HDMI-poort aangesloten worden (er kan geen audio transport plaatsvinden). Bij ons zit deze op een Full-HD Projectie-TV van Sony, dus worden de foto's en video-beelden op 1080p/60Hz weergegeven. Het beeld is superscherp en onze 6MP foto's worden prachtig weergegeven. Ik heb de resolutie van Windows zelf op iets minder gezet om de leesbaarheid te vergroten.
Er zit standaard Wireless- en UTP-Ethernet op dus aansluiting op Internet is geen probleem.
Het bijgeleverde draadloze toetsenbord en muis werken prima, ook op grotere afstand (>6m). Wat me wel is opgevallen is dat het uitmaakt in welke poort je de USB-ontvanger prikt; bij mij zit deze in de achterkant, maar ik denk dat de Wireless-antenne enigszins kan storen waardoor de ontvangst van het toetsenbord soms niet goed is.Na verplaatsing naar een andere poort op de achterkant werkt het nu wel goed. Wat wel vreemd is is dat er wel een on/off schakelaar zit op de muis maar niet op het toetsenbord. Dat betekent dat je deze niet kunt uitschakelen !! Maar de batterijen gaan nog best lang mee, ondanks het constant aanstaan.
Er zit een DVD-brander in die in sommige gevallen wel wat lawaaierig is, maar ik wil deze mettertijd vervangen door een Blu-Ray brander, dus dan wil kijken of ik een wat stillere kan vinden (dit was ik van te voren al van plan, dus het lawaai is voor mij geen reden om de PC niet aan te schaffen)
Zoek je een kleine PC om als MediaCenter te gebruiken en die er ook nog mooi uitziet dan is dit een goede keus. Houd wel in de gaten dat uitbreidbaarheid niet groot is, maar er zitten 4 USB-aansluitingen achterop en 2 voorop, dus daarmee is nog genoeg apparatuur toe te voegen in de toekomst.
Ik ben erg blij met de PC en ga ook experimenteren met Linux om te zien wat ik daar allemaal mee kan bereiken.

CJNL 10-04-2008

Deze computer net een week in mijn bezit, het is een mooie en vooral een vlotte pc, windows vista draait tot nu toe probleemloos. Mooi groot beeldscherm erbij gekocht. Perfecte combinatie voor een thuisgebruiker. Het enige minpuntje is het geluid. De luidsprekers zitten in het beeldscherm verwerkt, maar goed hier kunnen we natuurlijk ook losse luidsprekers bij kopen en het probleem is opgelost.