Packard Bell iMedia 8400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Packard Bell iMedia 8400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Peter Thijssen 10-11-2008
Geschreven voor: Packard Bell iMedia 8400

mooie computer ook zeer geruisloos alleen was mijn computer binnen 1,5 maand kapot. het moederbord was kapot heb ik er 3 weken op gewacht en heb ik maar gebeld moederbord wat was besteld was ook kapot. dus nu moet ik nog eens 4 weken wachten dus ben ik mijn computer totaal 2,5 maand kwijt.

Mike Bontes 27-07-2008
Geschreven voor: Packard Bell iMedia 8400

Ben zeer tevreden over de I-Media 8400.Hij is supersnel,met een 20 mb internet,mooi van vorm en Windows Vista is echt een aanrader (op deze pc dan).Gebruiksmogelijkheden te over met alles wat erop voorgeinstallerd is.

Henk Blom 15-07-2008
Geschreven voor: Packard Bell iMedia 8400

Packers Bell imedia 8400 een pracht van een pc juist met de bundel verkoop inkl. 22scherm met toetsenbord en muis, bijna geruisloos bere snel en een giga opslag van 500GB.
Windows VISTA laat zich gemakelijk activeren staat reeds op de PC, wel de taal Nederlands goed aanvinken
en gelijk een recovery dvd maken voor in de toekomst problemen op te lossen.
Echt een aanrader, prijs / kwaliteit is erg goed.