Acer Aspire M3640

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire M3640 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jqv 24-11-2008
Geschreven voor: Acer Aspire M3640

PC nu een paar dagen in huis en ik moet zeggen snel en stil.
Kan ook komen door mijn vorige pc die soms net een stofzuiger was.

Wel even bezig geweest nutteloze zaken te verwijderen, maar nu is tie leeg en werkt perfect.

Het is alleen onduidelijk hoe je een herstel-image maakt.
Deze heb je nodig om de pc terug te zetten tot en moment waarop de pc goed werkte.

Aanrader:
Zet je documenten op een andere scijf dan de c-schijf.
Deze wordt namelijk hersteld mocht er iets fout gaan, en dan ben je meteen je documenten/fotoos/muziek/etc etc kwijt.

john57 05-09-2008
Geschreven voor: Acer Aspire M3640

zeer goede computer. alleen maakt de computer wel veel geluid [kast resonanties]. dit heb ik opgelost door rubberen voetjes onder de bestaande harde schijven te plakken.alleen de linker zij-wand resoneerd nog een beetje,dit ga ik nog aanpakken dmv antie dreun plaatjes te plakken aan de binnen-zijde. misschien ben ik wel te moeilijk? de wanden van de kast hadden wel wat dikker gemogen. voor de rest dik te vreden.

krijn005 08-08-2008
Geschreven voor: Acer Aspire M3640

Na lang zoeken een winkel gevonden die hem beperkt op voorraad. Gelijk gaan halen. Mooi design en een snelle machine. Vista Home Premium pakt zich bij de eerste start zelf uit. Dan kom je tot de ontdekking dat de partitie van Windows op haast 300 gb is gehouden. Wel zonde van de ruimte. MAAK DIRECT EEN RESERVECOPIE VAN JE C-SCHIJF!!!! Want als je probeert de partities te veranderen en Windows terug te zetten kom je bedrogen uit. Een eigen versie van Windows installeren kan je ook vergeten want de drivers van de hardware worden niet meegeleverd. Die zitten verpakt in Windows met Acer-eigen programmatuur. Gelukkig toch nog handig geweest. Heb met Acronis de schijf geformateerd en toen kon ik Windows in de juiste partitieformaat terugzetten. Pffff. Heeft een aantal uren geduurd. Nu alles geinstalleerd en het draait zeer goed. Eigen hardware monteren mag van Acer. Dus zegel verbreken geen probleem maar doe dit niet eerder voordat je weet dat alles goed werkt en dat alle hardware erin zit die erin hoort te zitten. Al met al een machine met mogelijkheden en potentie maar beschermd door de fabrikant.