Packard Bell iMedia J9260

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Packard Bell iMedia J9260 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Abderrahim 26-02-2008
Geschreven voor: Packard Bell iMedia J9260

Ik vind de beeldscherm heel erg tof, vanwege de grootte. Is ideaal om lekker dvd's op te kijken. Alleen waar ik me verschrikkelijk aan erger is dat de systeemkast akelige geluiden maakt. Ik weet niet of het de harde disk is of iets anders, maar in de winkel deed hij dat zkr niet. Verder vind ik de muis ook ouderwets. Maar de toetsenbprd is ondanks het niet draadloos is, heel mooi en lekker op te typen.
De Pc gaat langzamer dan ik had gedacht, maar verder is de Pc wel in orde.

Zio_fragma_ 06-01-2008
Geschreven voor: Packard Bell iMedia J9260

Alleen beschikbaar met Windows Vista, niet met XP.
RAM is niet 2048 MB maar 1791MB, je krijgt GEEN Windows installatie CD (hoe kan ik het opnieuw installeren als ik de computer format?), met full screen programma's ziet de top van de window niet (minimize, sluiten).
Het is veel langsamer dan verwacht (door windows vista?).
DVD disk maakt veel lawaai.

Eve1986 22-11-2007
Geschreven voor: Packard Bell iMedia J9260

Ik vind het een geweldige computer, het 22inch breedbeeld scherm is ideaal... Windows Vista is even wennen. De pc start niet supersnel op, maar eenmaal opgestart is die wel snel... Jammer dat er geen Wifi opzit, maar met een usbwifi kun je alsnog draadloos...

Geluidskwaliteit kan ik niet beoordelen, er zit een speaker in het beeldscherm maar ik heb er boxjes op aangesloten en die van het beeldscherm gelaten voor wat het is... Er zit geen draadloos toetsenbord bij en een muis met een balletje, dat vind ik in deze tijd weer ietwat ouderwets. Ik had dan op zen minst een optische muis verwacht.

Ik ben supertevreden met deze pc.