Acer Aspire Z5 ASZ5751-AIO

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire Z5 ASZ5751-AIO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,5

michael7555 15-10-2011
Geschreven voor: Acer Aspire Z5 ASZ5751-AIO

Service van acer is heel slecht! Ze vinden het heel normaal dat er hdmi bij de specificaties staat. Ze zeggen "Er zit toch een hdmi aansluiting op, dat je deze niet kan gebruiken is een ander verhaal" De DVI aansluiting bestaat ook niet. (voor het geval iemand naar de specificaties kijkt op de acer site)

De specificaties betreffende het branden zijn nergens te vinden, bij deze dus.

Branden dvd's gaat met max 8X
Branden cd's met max 16x
Dit is even wennen want ik het het 3 dubbele gewend.

Mijn advies is; koop deze niet, koop liever een hp of sony voor 100 euro meer.

michael7555 06-10-2011
Geschreven voor: Acer Aspire Z5 ASZ5751-AIO

Mooie en snelle computer, let wel op er zit geen dvi aansluiting op! Wel zit er een "hdmi aansluiting" op allen deze zit intern niet aangesloten! Dus mocht je deze op een hd tv willen aansluiten dan kan dit alleen dmv VGA.

michael7555 15-10-2011

Service van acer is trouwens ook heel slecht! Ze vinden het heel normaal dat er hdmi bij de specificaties staat. Ze zeggen "Er zit toch een hdmi aansluiting op, dat je deze niet kan gebruiken is een ander verhaal" De DVI aansluiting bestaat ook niet. (voor het geval iemand naar de specificaties kijkt op de acer site)

De specificaties betreffende het branden zijn nergens te vinden, bij deze dus.

Branden dvd's gaat met max 8X
Branden cd's met max 16x
Dit is even wennen want ik het het 3 dubbele gewend.

Mijn advies is; koop deze niet, koop liever een hp of sony voor 100 euro meer.