De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCV385NZWA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

e********@g******** 18-06-2024

Zeer geslaagde aankoop!

Geschreven voor: ETNA KCV385NRVS

Ik heb voor deze koelkast gekozen, omdat ik een losse koelkast zocht in mijn open keuken. Ik zocht een RVS koelvriescombinatie en heb voor de ETNA gekozen, vanwege zijn fraaie uiterlijk, en de kleinere afmetingen. Hij blijft in breedte en diepte onder de 60 cm. Dat doet niets af aan de inhoud, die is zeer ruim. Hij is ook enorm stil en dat is zeer belangrijk in een open keuken. Kortom, ik ben zeer tevreden over deze aankoop.

ATAG-Benelux 19-06-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor de leuke feedback. Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent over het design en de inhoud van de KCV385NRVS.

Wij wensen jou heel veel koel en vriesplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcare ETNA

m******@h********** 17-04-2024
  • Product gekregen

prachtige koel vrieskast

Geschreven voor: ETNA KCV385NRVS

prachtige koel vrieskast
nog nooit zo een mooie in huis gehad
heel blij mee

webcare-7 18-04-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review met dit fantastische cijfer, een 10! Goed om te lezen dat je zo blij bent met je koel-/ vriescombinatie.
We wensen je nog veel koelplezier!

Kim
Webcare ETNA