Liebherr IRBd 5121 Plus BioFresh - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
  • Alle reviews (0)
  • Consumenten reviews (0)
  • Overige reviews (0)
  • Expert reviews (0)

We hebben voor dit product nog geen reviews

g*********@g******** 01-10-2024

De koelkast doet wat ie moet doen. Biofresh laden werken goed voor groenten, fruit en kaas. Deur sluit goed.

L**************@g******** 10-09-2024

De Liebherr IRBd 5121 Plus Biofresh is een enorme aanrader!!

Na járen een tafelmodel koelkast te hebben gehad is deze Liebherr een ware verademing! Door zowel het vriesvak als de vershoud-lades hebben we zóveel meer mogelijkheden. Vers betekent dan ook écht vers! We kunnen zelfs na anderhalve week nog van een verse krop knapperige sla genieten. Wat een uitkomst! Superblij en tevreden met onze aankoop.

Renews 08-09-2024

Top kwaliteit en service.

Onze situatie en wensenlijst was niet standaard. Samen met de leverancier hebben we een goede oplossing gevonden in de vorm van een Liebherr koelvries-inbouwcombinatie 5121.
Levering en inbouw verliepen snel, zodat we vlug gebruik konden maken van het apparaat.

Het apparaat werkt uitstekend, is bijna niet te horen. De koeling is gemakkelijk op maat in te stellen.
Het geheel straalt een robuuste kwaliteit uit.

Pluspunten

• precies passend in ons wensenlijstje
  • Snelle levering

Minpunten

• geen

Jörgen Versteeg 03-05-2024

Een erg fijne koelkast van topkwaliteit!

Het is een hele fijne premiumkoelkast en de biofreshlades zijn echt ideaal voor groente en vleeswaren. We zijn er heel erg blij mee!

Pluspunten

• biofresh lades
  • deur trekt vanzelf dicht