Liebherr CNC 5703 Pure - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNC 5703 Pure op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h***********@h******** 04-07-2024

Bevalt goed

Geschreven voor: Liebherr CNC 5703 Pure

Deze koel-diepvriescombinate is de opvolger van de oude van hetzelfde merk. We zijn zeer tevreden over liebherr, zeer geluidsarm en prettig in gebruik met de tiptoetsen. Fijn vind ik dat de temperaturen goed te lezen zijn.

Pluspunten

• Makkelijk met de tiptoetsen
  • Kan via de mobiel bediend worden
  • Er zit een vakantiestand op

Zomer- en winter 03-07-2024

Degelijke zomer- en winteroplossing.

Geschreven voor: Liebherr CNC 5703 Pure

Een ruime koelvriescombinatie, zeer geschikt voor in ons café welke we in een schuur achter het huis hebben gemaakt. In de winter kunnen we deze koelvriescombinatie van Liebherr blijven gebruiken. De indeling is heel handig en de handgreep mooi weggewerkt.

Pluspunten

• veel ruimte
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• kleur wit

r********@g******** 09-06-2024
Geschreven voor: Liebherr CNC 5703 Pure

Advies ingewonnen bij Expert in Heemskerk. Goed geholpen omdat onze Beko koelvries combinatie na 2 jaar al weer de geest gaf. Je moet deze koelkast aanschaffen Liebherr koelkasten zijn robust en kan direct worden aangesloten. Dat komt door dat er een klep zit die het koelgas voorkomt dat het al verspreidt in de koelkast.

Wij zijn heel erg blij met deze aanschaf en hopen dat deze langer meegaat dan 2 jaar.

Hij is wel fors aan de maat maar daar tegenover staat dat je meer spullen koel kunt houden!

Nauta 07-06-2024

prima keuze

Geschreven voor: Liebherr CNC 5703 Pure

Mooie koelvriescombinatie, heerlijk veel ruimte in het koelgedeelte en een enorm groentevak. Goede indeling.
zeer tevreden.

Pluspunten

• veel ruimte in de koelgedeelte
  • mooi om te zien

Minpunten

• nog niet gevonden

Gary 04-05-2024
  • Product gekregen

Quiet and solid machine

Geschreven voor: Liebherr CNC 5703 Pure

Very quiet machine, and the temperature is stick to the high standard of Liebherr.

Pluspunten

• Quiet
  • stable tempature

Minpunten

• nothing