Liebherr IRd 4100 Pure - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IRd 4100 Pure op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Hermien 11-07-2024
Geschreven voor: Liebherr IRd 4100 Pure

Koelkast koelt prima. Erg handig is de temperatuuraanduiding. Goede verlichting waardoor je in 1 oogopslag kunt zien waar alles ligt, ook in een volle koelkast. Deur sluit erg goed. Indeling is gemakkelijk aan te passen.

Pluspunten

• \goed sluitende deur
  • prima verlichting

j*************@z******* 22-06-2024

Johan

Geschreven voor: Liebherr IRd 4100 Pure

Omdat de koelkast erg stil is 27db simpel in te bouwen en goede prijs-kwaliteit verhouding gewoon goede koelkast.

Pluspunten

• geluid erg stil
  • inbouw simpel
  • goede prijs

c**********@o********** 08-06-2024

Enthousiast over de koelkast maar nog niet helemaal ok.

Geschreven voor: Liebherr IRd 4100 Pure

Op zich zijn we enthousiast over Liebherr koel- en vrieskasten. We hebben beiden al 25 jaar zonder enig probleem. Onlangs hield de koelkast ermee op en besloten we vanzelfsprekend weer voor een Liebherr nieuwe koelkast. Deze is geplaatst sinds 21 mei jl. Fantastisch weer dachten wij voor wellicht weer 25 jaar. Helaas is er iets mis met de temperatuur instelling en wat het apparaat werkelijk doet. (veel te koud). Monteur was snel ter plaatse en heeft een en ander gecontroleerd. Zijn actie was een zogenaamde temperatuurlogger te plaatsen voor een aantal dagen. Dat is nu gaande. Die sturen we binnenkort terug zodat de resultaten uitgelezen kunnen worden en hopelijk duidelijk gaat worden wat er nu aan de hand is. We zijn tot nu toe tevreden hoe dit opgepakt is en vertrouwen op een definitieve goede oplossing. Vooralsnog dus tevreden ondanks dat het niet in 1x een goed apparaat is.

Pluspunten

• goede prijs
  • mooi uitgevoerd
  • service tot nu toe is heel erg goed van Liebherr

Minpunten

• apparaat is qua koeling (nog) niet goed

Review over Liebherr IRd 4100 Pure 07-06-2024

Goede inbouw koelkast

Geschreven voor: Liebherr IRd 4100 Pure

Bewust voor de Liebherr IRd 4100 Pure gekozen omdat dit een kwalitatief goede en betrouwbare koelkast is.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Bertouwbaar

Bmwxprt 04-06-2024

Fantastisch

Geschreven voor: Liebherr IRd 4100 Pure

Tot nog toe, fantastisch. Maar ik heb het pas 2 dagen! Ik hoop dat ik er over een paar jaar nog hetzelfde over denk!

Pluspunten

• Digitaal
  • Licht knippert als de deur te lang open staat

Minpunten

• Miss een beetje te krap
  • Het schap voor grote flessen, zit erg hoog