Liebherr FNd 4625 Plus NoFrost - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr FNd 4625 Plus NoFrost op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

t*************@g******** 12-07-2024

Alles keurig afgewerkt. Stevige buitenkant. Gewoon een prima en degelijk apparaat!

j*************@g******** 02-07-2024

Erg goede vrieskast

Ik had hiervoor ook een Liebherr no-frost diepvrieskast. Liebherr is HET merk voor een diepvries

Pluspunten

• Uit ervaring is Liebherr geweldige vriezer
  • Goed geisoleerd

Minpunten

• Temperatuur niet aan buitenkant zichtbaar
  • Niet te zien of apparaat is ingeschakeld

Theo 02-07-2024

Aanrader

Wij hebben al eerder een Liebherr diepvrieskist gehad en waren hier zeer tevreden over. Voor ons was er dus geen andere keuze mogelijk als weer een Liebherr en nu een diepvrieskast.

Pluspunten

• Goede indeling
  • No frost

Roy en Marjolein 24-06-2024

Heel tevreden!!!

Wij hebben 11 jaar een tweedehands Liebherr diepvries gehad die helaas kapot is gegaan. Wij wilden graag een maatje groter en zijn ons gaan oriënteren. De Liebherr FNd 4625 Plus NoFrost is een hele fijne en stille diepvries. De vrieskast voelt kwaliteitatief heel goed aan. De lades voelen degelijk en schuiven stil naar binnen. Wij vinden de grote diepe lade en het kruidenplankje erg fijn in gebruik. We hebben hem pas een week. Over de nofrost functie en zaken als superfrost (of party mode) is nog weinig te zeggen omdat we het nog niet gebruikt hebben.

Pluspunten

• Ruimte
  • Stil
  • Functies

Minpunten

• Prijs (maar dan heb je wel wat)

e******@h****** 18-06-2024

Goed apparaat kwaliteit is goed te zien, goede service tummers
Nooit lie her gehad maar uiterst tevreden over diepvrieskast

b*********@g******** 06-06-2024

De Diepvries heeft mooie diepe laden die ook erg sterk zijn. Zeker de extra diepe lade voor pizza's vind ik erg fijn. Hij is erg stil en het energie verbruik is ook erg laag. Ik ben erg blij met deze vriezer.

Pluspunten

• Extra grote lade voor pizza's
  • Erg stil
  • Erg stevige lades

Minpunten

• n.v.t.