Harman Kardon AVR 132

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Harman Kardon AVR 132 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Hurb 09-02-2009
Geschreven voor: Harman Kardon AVR 132

Een nachtmerrie in het gebruik en het instellen maar hij klinkt prima, ondanks het geringe vermogen.

Het programmeren van de afstandbediening voor het bedienen van o.a. de tv, dvd-speler en recorder heb ik maar opgegeven, heb je volgens mij een universitaire opleiding voor nodig om dat te snappen.

De surround mogelijkheden zijn ruim voldoende. Jammer dat er van die goedkope covers op het front gedrukt moeten worden om de diverse front ingangen te bedekken en de handleiding is in mijn ogen een crime, totaal onoverzichtelijk. Maar goed, ik hou van plaatjes, en die mis ik.

aqua33 03-02-2009
Geschreven voor: Harman Kardon AVR 132

Mooie receiver om te zien, staat dan ook buiten de audio/video kast (ook ivm warmteontwikkeling)
Die is wel wat meer dan bij andere vergelijkbare receivers.
Veel mogelijkheden en goed geluid icm Magnat speakers.
Duurzaamheid nog ff afwachten.

sjefke001 20-12-2008
Geschreven voor: Harman Kardon AVR 132

Sinds december 2006 setje in bezit.

Het is effe uitzoeken hoe dat ding werkt (dikke gebruiksaanwijzing), maar dan krijg je er wel aardig geluid uit.

Wat ik zeer irritant vind van deze set, is dat wanneer je de standby-knop twee keer achter elkaar indrukt (omdat die knop niet goed reageert) is je setje meteen gereset en kan je opnieuw beginnen met programmeren. Ook te lang vasthouden van deze knop, geeft ook een reset.

Deze week is de set in 7 dagen tijd, 6 keer gereset.... Er zit dus iets niet goed met die standby-knop.

Goed geluid. Afstandbediening is idd overbevolkt met knopjes...

willemtevreden 25-12-2007
Geschreven voor: Harman Kardon AVR 132

Erg mooi apparaat. Staat mooi in de kast, aan en uit. Geeft mooi geluid maar in mijn beleving geeft de reciever te weinig vermogen. Als je een wat ruimere kamer hebt die je wilt vullen of je wilt een keer echt hard dan moet je voor een ander model gaan. Ik vind de mogelijkheden op de reciever erg talrijk. Te talrijk voor een model uit de onderste regionen van het merk. Het is zoveel dat er een overigens duidelijk gebruiks-aanwijzing bijzit die in de bibliotheek in Cambridge niet zou misstaan. De afstandsbiedining is erop aangepast. Zoveel knopjes en allemaal even onduidelijk en niet verlicht, zodat met schemer de bediening helemaal geen doen is. Al met al niet gebruiksvriendelijk, wel moooi, mooi zuiver geluid ook met te weinig vermogen.

Erwin en Anneke 24-11-2007
Geschreven voor: Harman Kardon AVR 132

Een prachtige set, stoer om te zien.
We hebben er een dvd-speler van Harman/Kardon bovenop staan. Echt heel mooi.
Het geluid, met Klips boxen en subwoofer, is geweldig. Er zijn heel veel aansluitmogelijkheden. Op de een of andere manier gaat het aansluiten niet heel gemakkelijk, maar we hebben ook wel verschillende randapparaturen (digitale ontvanger, tv met hdmi)
Nadelen vind ik: de afstandsbediening zou universeel zijn, in te leren met codes, maar dit werkt van geen meter, helaas. We moeten nu een andere aanschaffen, want we werken met 4 afstandsbedieningen.
De knopjes op het voorpaneel zijn niet verlicht. In het donker is het moeilijk te zien welke functie het heeft.
We zijn erg tevreden over de receiver en vinden het een aanrader!

janzyp 05-09-2007

een mooie receiver
gebruikt inderdaad wel een beetje ruimte maar is icm een harman kardon 7 speakerset zeer acceptabel

geluidsvolume is meer dan voldoende voor de huiskamer

Aansluitingsmogelijkheden te over. Ik gebruik er maar een paar.

Lamz 20-08-2007
Geschreven voor: Harman Kardon AVR 132

Zeer uitgebreide receiver, diverse aansluitmogelijkheden, zeer veel instellingen mogelijk.

Geluid is (in mijn geval samen met een HKTS7 speakerset vsn Harman Kardon) perfect voor film/tv, voor muziek zeer goed te doen. Heeft ook een ingebouwde AM/FM tuner met 30 presets.

Afwerking is erg mooi, veel apparaten te bedienen met bijgeleverde AB. Heeft wel een beetje ruimte nodig voor warmte afvoer.

Duurzaamheid nog moeilijk te beoordelen, daarvoor te kort in bezit