NAD C 725BEE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de NAD C 725BEE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

klassiekliefhebber 29-01-2012
Geschreven voor: NAD C 725BEE

Nog steeds zeer tevreden over de geluidkwaliteit.
Deze kwaliteit had ik niet verwacht voor die prijs.
De unit is ook gemakkelijk te bedienen; via de afstandsbediening kan zowel tuner als (NAD) tuner als MP3-speler van de "luie stoel worden aangestuurd.
Tot dusver is de duurzaamheid uitstekend en ik verwacht dat dat niet zal veranderen

klassiekliefhebber 10-10-2011
Geschreven voor: NAD C 725BEE

Geluidskwaliteit een ware verademing t.o.v. de vorige NAD (23 jaar oud); zeer fraai voor klassieke muziek! De unit wordt gebruikt in combinatie met twee Tannoy speakers, een NAD CD speler en een Sony minidisc. Ik mis een digitale (optische) ingang. De afstandbediening werkt uitstekend ook voor de wat oudere CD speler1
Samenvattend: prima aankoop.

aznl 29-11-2010
Geschreven voor: NAD C 725BEE

Prima versterker met dito ingebouwde tuner. Heb deze receiver aangeschaft omdat het steriele, digitale (radio)signaal via de setup box mij steeds meer begon tegen te staan, en ik daarbij ook een versterker met een wat rustiger geluidsbeeld zocht dan mijn Audiolab. Veel beluisterd, ook in veel duurdere prijsklasse. Geen moment spijt van deze NAD. Prachtig warm, maar toch zeer gedetailleerd geluid met meer dan voldoende vermogen om grote luidsprekers (Xanadu)aan te sturen. Het geld meer dan waard.

EgbertL. 17-01-2010
Geschreven voor: NAD C 725BEE

Na surround te hebben gehad, ik heb maar twee oren, toch weer overgestapt naar stereo. Dit is een fraaie stereoreceiver. Ik gebruik hem met Piega TS-5 speakers.
Deze combinatie levert een mooi fris geluid op.