Rotel RSX-1058

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Rotel RSX-1058 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jvhooijdonk 19-07-2009
Geschreven voor: Rotel RSX-1058

Sinds 3 weken heb ik deze prachtige receiver in mijn bezit en overtreft de verwachtingen. Hij is zeer muzikaal en ik hoor dingen die ik van te voren op mijn oude (ook geen slechte) echt niet hoorde. Het bekijken van een film is echt een feest. Vooral het laag wat de versterker produceert is formidabel, je hoort het niet alleen, je voelt het ook. Alle populaire Dolby en DTS formaten worden ondersteund en de reciever is kompleet naar eigen smaak in te regelen. Zelfs de ingangen zijn vrij programmeerbaar.
Alleen de afstands bediening is een aanfluiting, dan bedoel ik niet de kwaliteit, maar mer het design. Dat is een beetje Oost Duits achtig van voor de val van de muur.